Jump to content

GTA ''schiet probleem'' (PS4)


GospGTA

Recommended Posts

Hi allemaal,

Sinds een tijd heb ik het probleem dat als ik probeer te schieten in GTA 5 (zowel online als singleplayer) dat het character soms wel, en soms niet schiet.

Dan zal je denken: Dat ligt aan de R2 knop op je PS4 controller, maar als ik bijvoorbeeld in een auto zit en gas geef, dan pakt ie 'm wel altijd.

Een beetje raar dus, heb ik misschien iets verkeerds ingesteld? Ik heb echt geen flauw idee meer. Weet alleen dat het heel raar is.

Wie o wie biedt de helpende hand? :roll:

Mvg,

GospGTA

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Hi allemaal,

Sinds een tijd heb ik het probleem dat als ik probeer te schieten in GTA 5 (zowel online als singleplayer) dat het character soms wel, en soms niet schiet.

Dan zal je denken: Dat ligt aan de R2 knop op je PS4 controller, maar als ik bijvoorbeeld in een auto zit en gas geef, dan pakt ie 'm wel altijd.

Een beetje raar dus, heb ik misschien iets verkeerds ingesteld? Ik heb echt geen flauw idee meer. Weet alleen dat het heel raar is.

Wie o wie biedt de helpende hand? :roll:

Mvg,

GospGTA

volgens mij is er nu een update geweesr waarbij ze dat weer hebben verbeterd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het helaas nog steeds, vooral als ik net gejoined ben, dan moet ik echt 20 keer op R2 drukken wil die een kogel afvuren.

Eén keer geschoten te hebben dan gaat het wel beter maar nog steeds schiet ie vaak niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Heb dit probleem ook, zeer irritant. Het rare is dat het met een andere controller wel goed werkt. Bij andere shooters werkt de controller die ik normaal gebruik wel gewoon. Ook haalt deze controller bij fifa niet de maximale sprint snelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...