Jump to content

Nieuwe GTA V fora, vaarwel god-erend lid, welkom vriend van het leger, brullend lid en onduidelijk lid


Dutchy3010

Recommended Posts

Jammer dat je ermee stopt, Timo. Ik ga je zeker missen als (directe) collega-Moderator, maar het is natuurlijk goed dat je voor jezelf prioriteiten stelt en daarnaar gaat leven. Het ga je goed! :tu:

Een heel nieuw leger aan blauwtjes, dat wordt weer eventjes wennen. :puh: Terechte opvolgers allemaal, welkom bij de club en veel succes/plezier toegewenst! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel mods omdat een taak als modereren niet zo veel moet zijn dat je er dagelijks echt apart tijd voor gaat moeten uittrekken. Ik vind de policy hier op het Forum prima, juist om die reden.

Meh, als je gewoon eens per tijd langs komt en het leuk vind om bezig te zijn in een community, dan doe je het zo.

Mrja vele zijn inactief en blijven dan moderators or admins.

Bewerkt: door JJ-B
Link to comment
Delen op andere websites

VWO-er (want voor mij zal je dat altijd blijven), ik wil je toch nog even bedanken voor al je jaren trouwe dienst op het forum, als crewlid maar ook daarvoor was je in mijn ogen altijd één van de meest bijdragende leden van het forum. Het ga je goed! ;)

Aan de nieuwelingen succes toegewenst, maar dat komt vast wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...