Jump to content
Joriz

Exclusief GTAV PC screenshot voor GTAGames.nl!


med_gallery_1_164_163284.jpg

Zojuist hebben we van Rockstar Games het bovenstaande exclusieve screenshot ontvangen! Het Grand Theft Auto V PC screenshot is natuurlijk in 4K resolutie dus klik op de afbeelding voor de grote versie!

Super bedankt aan Rockstar Games dat ze onze fansite zoveel jaren blijven steunen en dat we aanstaande dinsdag op de PC aan de slag mogen! static.gif

De volgende mooie fansites van over de wereld hebben ook een exclusieve afbeelding ontvangen:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er strak uit 8)

Beetje symbolische het spel komt er vliegensvlug aan en land straks bij vele mensen op de deurmat. :tu:

TOT GTA :bier:

Tja, die deurmat...

Dit geeft mij een vreemd beeld eigenlijk.

We vegen onze voeten met mogelijk hondepoep resten op die deurmat.

En dan zijn we blij dat onze post op die gore mat valt...

Dat we dus onze post als voetveeg behandelen, daar komt het op neer. :puh:

Oh ja, vergeten...

De GTA V spoiler mag niet ontbreken:

Comet-GTAV-rear-Screenshot.jpg

Bewerkt: door Smartzenegger

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach. Sorry dat ik eerlijk ben en misschien kan ik beter me kop houden. Dus, lees de spoiler maar als jullie geïnteresseerd zijn in mijn mening. Want ik ben nu even een azijnpisser :D :D :D

Ok, wat is er zo speciaal aan deze foto als je hem vergelijkt met een Luxor foto uit 2012?? :puh:

http://images1.wikia...Shamal-GTAV.png

Zoals de foto zo zien mijn beelden er altijd uit als ik met een Luxor op de 360 versie naar Los Santos vlieg. Wat is er zo speciaal aan? Moet Rockstar méér aandacht hebben of zo? :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind de screens van GTApro.com en GTAVision toch veruit de mooiste die erbij zitten.

Vooral hoe ver je kan kijken bij die van GTApro, verbluffend, en erg gedetailleerd..... Hoewel het wat moeite kost...ga ik hem nog steeds niet kopen voor de PC.... 2x is genoeg!!!

Van de overige is de kwaliteit wel erg mooi, maar die afbeeldingen spreken minder.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...