Jump to content

Benchmark Topic


Big Boss

Recommended Posts

Ik merk dat de benchmark wel met een korreltje zout te nemen is. Op de default instellingen gebruik ik slechts ca. 2800 MB/4000 MB en haal ik rond de 60 FPS gemiddeld. Zet ik alle niet-advanced instellingen op het hoogste, dan kom ik aan een gemiddelde rond de 54 FPS maar voelt het wel helemaal niet soepel aan.In bijlage mijn benchmark, in het bestand wordt gezegd ik een GTX 660 heb, maar ik heb er echter 2 die werken in SLI (het spel maakt er wel gebruik van want geeft aan dat ik ca. 4000 MB aan videogeheugen heb).

Benchmark-15-04-19-16-00-59.txt

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat het nu vooral appels met peren vergelijken is, aangezien iedereen andere settings heeft. Misschien is het beter als we een lijst maken met twee verschillende settings (medium en very high) zodat iedereen de benchmarks op dezelfde instellingen draait en er een realistisch beeld ontstaat tussen de verschillende systemen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat het nu vooral appels met peren vergelijken is, aangezien iedereen andere settings heeft. Misschien is het beter als we een lijst maken met twee verschillende settings (medium en very high) zodat iedereen de benchmarks op dezelfde instellingen draait en er een realistisch beeld ontstaat tussen de verschillende systemen.

Ja inderdaad.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...