Jump to content

Engste plekje in alle GTAs


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    4

  • Phoenyxar

    3

  • JJ-B

    3

  • herobriner007

    3

Die bossen in de country's van gta SA waren echt om van in je broek te schijten, en dan die blokhut erin... Area 69 was ook geen pretje om 's nachts te zijn, met al die aliën geruchten, ondanks dat het niet waar was maakt dat het gebied toch eng. Ook appartement 3C uit gta VC gaf me de kriebels.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond eigenlijk niet echt iets eng. Maar als je dan toch een grimy plek wilt, dan kom ik niet met een plek uit de HD of 3D universe.

Er is weinig in GTA wat dit kan overtreffen. :D

Ziet eruit als Jodenvervolging. Iedereen in een voertuig proppen en vervoeren naar een vernietigingskamp...

Link to comment
Delen op andere websites

Het aller engste wat ik ooit in GTA heb meegemaakt is wel de geest, oftewel; Jolene Cranley-Evans, gelokaliseerd bij Mount Gordo.

De overige dingen vind ik overigens minder eng dan de bovenstaande regel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is even nadenken. Maar Back O'Beyond in GTA San Andreas is wel een van de engste plekken. Dit omdat er vaak lage mist hangt en het er heel raar al uitziet. Daarnaast zijn er ook nog eens spookwagens (bug van R*), crashen er spontaan vliegtuigen (bug van R*). Tevens gaan er ook nog eens wilde verhalen over Big Foot en aliens waardoor er in deze buurt door vele fans waaronder ik naar enge dingen werden gezocht.

PS. Leuk topic KoningJesper! Goed om dit soort verhalen te delen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...