Jump to content

GTA Online Public loopt vast


Rockpoort

Recommended Posts

Hallo!

Hopelijk hebben jullie allemaal plezier van GTA op de PC! Bij mij loopt ie ook goed op de singleplayer, maar wanneer ik online bijvoorbeeld een missie wil starten, loopt ie vast. Ik weet niet precies wat ik hier aan kan doen, en heb mijn anti-virus ook al uitgezet, maar werkt dan nog steeds niet.

Wat het wel doet is single player én als ik een invite-only sessie start, doet ie het ook, maar wanneer ik vanuit een invite only sessie naar een public sessie ga, loopt ie vast... :erm:

Weet toevallig iemand hier hoe ik dit kan fixen? Ik zou je enorm dankbaar zijn :*D !

Rockpoort

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de double-post... maar ik heb de oplossing gevonden!

Hierdoor kunnen mensen die dit hetzelfde probleem hebben, nog eens nalezen hoe ik het gedaan heb.

Ik heb op een paar forums zitten kijken, dus ik citeer gewoon hoe hij het heeft gedaan:

"**FIX FOUND*!

I was able to solve this problem. It came because I have a MSI GD65 Gaming MOBO with Qualcomm Atheros Killer Network Manager. Even though I swear I had ended the process and it still didn't work, I figured out how to fix it.

In the Applications tab of this program, find all GTA V and Social club entries, turn them from whatever they are (probably Highest (1)) to High (2).

Then under the Advance Tab, I turned Default applications settings to default priority (2- High).

I am unsure if both of those steps are necessary, or the order which I originally did them (may be grayed out if Global Application Control isn't Enabled)

Since I did this, I have been playing with my friends and randoms where before I couldn't join anyone at all."

Het klinkt heel ingewikkeld, maar je moet bij start "network" invullen en dan krijg je die Killer Manager, en dan volgt er eigenlijk van zelf :bier:

Veel succes verder en veel plezier met spelen van GTA 5 op de PC :dans: !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...