Jump to content

Grappig filmpje.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb op Dumpert een grappig filmpje gevonden en vroeg me af wat jullie ervan vonden. puh2.gif

http://www.dumpert.nl/mediabase/6650540/a44ceb53/oculus_rift_gta_5.html

Alleen moet wel zeggen dat er nog heel wat verbeteringen kunnen komen. Voorbeeldje: Hij schiet die winkel gozer dood maar die jongen heeft z'n wapen niet eens helemaal goed omhoog. Ook als ie naar buiten gaat en schiet dan heeft ie zijn wapen niet eens helemaal omhoog. Niet echt het gevoel van een schietgevecht lijkt mij. Dus er zijn wel wat dingen die echt verbeterd moeten worden. puh2.gif

Ook werd er gesproken dat dit wel eens een hele goeie trainingsmachine kon zijn. Gamen en trainen tegelijkertijd. Dus misschien in de toekomst geen dikke gamers meer? Maar juist hard getrainde gasten met een conditie van hier tot Tokyo? puh2.gifpuh2.gifpuh2.gif

Wat vinden jullie ervan?

Gr GTAKevin023.

>>> Door Narukami: Verplaatst naar V: Media.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Dit ding heb ik al eens gezien.

Was in een of ander Engels tv programma.

Mensen konden daar hun uitvinding presenteren en geldschieters gingen dan bepalen of ze het wilden gaan verkopen.

Men was eerst nog positief, maar haakten al snel af.

Ze zien gamers niet met zo'n apparaat in de kamer staan.

En gamers zijn immers luie mensen.

Helaas kan ik het filmpje niet op internet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig is het niet, gaaf is het zeker! Toch gaat het wel ver, zo blijft er niks meer van gta on zijn origineel over.

Waar slaat dat eigenlijk op?

Het spel is nog steeds het zelfde, alleen heb je geen controller of een muis in je hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig is het niet, gaaf is het zeker! Toch gaat het wel ver, zo blijft er niks meer van gta on zijn origineel over.

Waar slaat dat eigenlijk op?

Dit slaat op het spel, dat lees je toch Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...