Jump to content

SNEL hulp nodig


mert17

Recommended Posts

hallo mensen.Twee dagen geleden kreeg ik 68 miljoen van een gast bij gta 5 online. Ik zei stop maar hij bleef geld geven,

Natuurlijk heb ik een ticket gestuurd naar rockstar. Maar mijn vraag is hoe kan ik zo snel mogelijk het geld kwijt raken.

want ik ben pas level 39 en om te levelen moet je missies doen, maar als`je missies doet komt er meer geld maar dat wil ik niet want ik wil geen ban

dus hoe kan het geld zo snel mogelijk kwijt raken???

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al 2 garages met 20 autos dus ja aleen kogels en stickiboms kan ik het uitgeven maar het gaat niet op drm krijg ik zeker ban

ja auto's opblazen moet je betalen maar ja 67 miljoen is nu 66 miljoen maar nog steeds teveel

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt een 2de karakter aanmaken, het geld van je bankrekening afhalen en dat karakter wissen dan ben je van dat geld af

ja dan moet ik van level 1 beginen en die heist ook opnieuw en nieuwe huis moet ik kopen en die 10 autos weer sparen

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt een 2de karakter aanmaken, het geld van je bankrekening afhalen en dat karakter wissen dan ben je van dat geld af

ja dan moet ik van level 1 beginen en die heist ook opnieuw en nieuwe huis moet ik kopen en die 10 autos weer sparen

Hij bedoelt: Je maakt een 2e poppetje. het geld van je 1e poppetje geef je aan je 2e poppetje, en daarna verwijder je poppetje 2, waarna het geld ook weg is.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar als rockstar dan nog ingrijpt heeft hij in een keer -68 miljoen

Nee dat doen ze niet, want ze resetten het geld naar 0 of 50.000.

Hier een paar dingen die je kunt doen door het geld kwijt te raken

Adders kopen en zo hoog mogelijk te tunen (chrome/gold is bijvoorbeeld duur, diamond wheels, neon etc.)

Alle pegaseus voertuigen kopen (vliegtuigen, monster trucks, bussen, helikopters)

Alle kledingstukken kopen (vesten, schoenen, smokings, shirts)

Alle wapens kopen met volledige ammo

Bounty's zetten op mensen

Wedden op vrienden bij races, en dan op elke persoon 1000 dollar (dan kun dus in één race 15000 dollar verlies maken mits je met 16 spelers racet)

Link to comment
Delen op andere websites

Of je maakt een 2e poppetje aan, koopt daar 3 huizen en zet er in totaal 30 adders volledig getuned neer.

Dan wacht je tot rockstar je geld weghaalt wat ze wsl toch niet doen.

Maar als ze dat wel doen heb je dus nog wel 30 adders voor je 2e poppetje, mocht je geld nodig hebben switch je ff naar je 2e poppetje en verkoop je een adder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...