Jump to content

Nieuwe desktop voor GTA en dergelijke


GuitarGuy666

Recommended Posts

Budget: 700-800€

Doel: Gamen

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Beeldscherm

SSD, ja of nee?: Wat jou het beste lijkt

Besturingssysteem: Windows 8

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liefste alternate

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Nu ik een bijbaantje heb en meer verdien wil ik graag een nieuwe pc kopen voor GTA V, cod en dergelijke games. Mijn budget ligt tussende €700 en €800. Er moet wel een beeldscherm bij zitten. Ik wil games graag op hoge settings kunnen spelen, ultra hoeft niet per sé. Het beeldscherm mag van een andere site dan de pc komen.

Alvast bedankt,

Brian

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Een monitor kost toch al gauw € 200 à € 300, wat het budget voor de PC zelf enigszins beperkt. Zeker als je GTA V op high wilt gaan spelen.

Hier heb je alvast wat. Zit net boven je prijs, maar met sommige dingen valt zeker nog te spelen.

Ik zou sterk afraden om een Seagate schijf te kopen. Heb ik al veel problemen mee gehad. Probeer een WD Blue, of een WD Black voor een beetje extra performance. Een 750 Watt voeding is nu ook niet direct nodig. Denk dat je met 500 Watt al wel ruimschoots toekomt. Ook een aandachtspuntje is dat Rockstar Games altijd met nVidia samenwerkt en dat hun games altijd net een beetje beter lijken te spelen op nVidia kaarten. Je zou in dat geval ook voor een GTX 960 kunnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

lkyNnsq.jpg

Ik heb net deze PC samengesteld. Is dit een goede PC voor GTA V, Assassin's creed games etcetera? Ik wil er misschien ook op gaan videobewerken. Er zit overigens nog geen scherm bij, die koop ik er later nog los bij aangezien ik hier thuis nog wel een scherm heb staan.

Link to comment
Delen op andere websites

8GB Ram kan je beter doen. De overige 70/80(?) euro kan je dan beter in een i5 steken. Want tja, m'n ervaringen met een i3 zijn niet goed, en dan heb ik er nog geeneens met gegamed.. :$ Ook is een i3 een dual core, en een i5/i7 zijn quadcores. Dit maakt ook al een verschil.

EDIT: Dit zal ook goed moeten zijn:

1zqqbdv.jpg

24axutg.jpg

jaf04z.jpg

(Kan het op m'n iPad niet op 1 foto krijgen, dus dan maar zo haha :puh:)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dan voor mijn samenstelling ga kiezen, tenzij er natuurlijk iemand is die iets beters weet te plaatsten. Het duurt nog tot waarschijnlijk augustus totdat ik hem kan kopen, dus ik heb nog wel even de tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kunnen we beter in augustus een samenstelling voor je maken. Tegen die tijd zijn er waarschijnlijk alweer betere onderdelen verkrijgbaar dan nu, Intel komt in augustus bijvoorbeeld met een nieuwe serie processoren (Skylake) en wie weet wat er op videokaarten gebied nog zal gebeuren (volgens geruchten komt AMD deze zomer met de Radeon R9 3xx series op de markt).

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...