Jump to content

Belangrijkste vondst sinds de ontdekking van de UFO.


KoningJesper

Recommended Posts

Ik weet dat de "Jetpack en andere shit-hunt" op het Nederlandse GTAForum heel actief is en dat niemand gelooft dat er meer is dan de UFO, is er nu bewijs in de codes gevonden dat er meer is. Ik ben samen met wat gasten op reddit en gtaforums.Com heel actief op zoek hiernaar dus ik ben heel erg blij dat er een échte doorbraak is:

TL;DR:

In de codes van de UFO is nadat de UFO is gespawned nog twee "conditions" gezien. De ene is of de player niet gewond is, die is duidelijk, maar de andere is heel vaag. Een bepaald getal moet gelijk staan aan 999 en mensen zijn volop aan het speculeren welke variabele dit is. Als beide "conditions" waar zijn spawnt er ergens een interior.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het interior ook verwijderd. Als je de locatie van t interior vindt mag je van mij verder praten.

Er is een soort van interior van een UFO die in een missie komt? Deze zie je volgens mij alleen in de missie wanneer Michael wordt ontvoerd door aliens.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat is het niet want het is als je bij een van de 3 ufos bent. En Ezra, het is een hele Lap code die ze niet zomaar maken en dan toch eruit laten. Dit is duidelijk een belangrijke code die op een gegeven moment een interior spawnt, die dus nog nirt gevonden is

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, jullie zijn niet zo enthousiast als de mensen op reddit. Lees die comments maar. Maar ff serieus. Veel duidelijker kan het toch niet. Als mensen aan twee voorwaardes voldoen, die ze blijkbaar nog niet allebei hadden, dan spawnt er een interior die ons (mogelijk) verder kan helpen met dit hele gedoe

Link to comment
Delen op andere websites

Wat als het gewoon overgebleven code is van iets wat er uit is gehaald? Dan is het interior ook verwijderd. Als je de locatie van t interior vindt mag je van mij verder praten.

Jij voelt je volgens mij echt een alphamale met je beetje computer kennis.. :fp:


Klinkt allemaal interesant. Ondanks ik totaal geen kennis heb van scripts lijkt me dit best plausibel. :Y Houd je dit topic up to date?

Link to comment
Delen op andere websites

De interior waarover men praat, kan wel de interior -1 zijn van Fort Zancudo.

Zeker en wat ook interessant is, is dat als je in de lift clipt er weliswaar niks bijzonders is maar wel een ruimte. Wat dus kan betekenen dat als je het juist triggert er wat kan zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een "spannende" week op het subreddit /r/chiliadmystery. Een paar dagen geleden werd dit met dat interior ontdekt, nu is er weer wat nieuws! :D

Wat sommige mensen misschien al wisten, zit er een "Alien Egg" in de gamefiles, die nog niet is gevonden in-game. Dit ei verwijst hoogstwaarschijnlijk verwijst naar het ei op de "Mural". Dit was al een tijdje geleden gevonden, maar nu is er iets nieuws! Reddit-gebruiker /u/trainwreck42o heeft dit gevonden in de files. Net als het ei is deze ook nog niet gevonden in-game, wat heel erg waarschijnlijk dus betekent dat er nog zeker meer is om te vinden. Even later heeft gebruiker /u/acuratech32 een filmpje gemaakt om te kijken of het ei past,en het lijkt heel erg te passen.

post-136417-0-53927900-1430660714.png

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een "spannende" week op het subreddit /r/chiliadmystery. Een paar dagen geleden werd dit met dat interior ontdekt, nu is er weer wat nieuws! :D

Wat sommige mensen misschien al wisten, zit er een "Alien Egg" in de gamefiles, die nog niet is gevonden in-game. Dit ei verwijst hoogstwaarschijnlijk verwijst naar het ei op de "Mural". Dit was al een tijdje geleden gevonden, maar nu is er iets nieuws! Reddit-gebruiker /u/trainwreck42o heeft ditgevonden in de files. Net als het ei is deze ook nog niet gevonden in-game, wat heel erg waarschijnlijk dus betekent dat er nog zeker meer is om te vinden. Even later heeft gebruiker /u/acuratech32 een filmpjegemaakt om te kijken of het ei past,en het lijkt heel erg te passen.

post-136417-0-53927900-1430660714.png

Dude, holy shit! Leuk om dit soort dingen te volgen :), heb je misschien ook Steam? Beetje elkaar up-to-date houden!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een "spannende" week op het subreddit /r/chiliadmystery. Een paar dagen geleden werd dit met dat interior ontdekt, nu is er weer wat nieuws! :D

Wat sommige mensen misschien al wisten, zit er een "Alien Egg" in de gamefiles, die nog niet is gevonden in-game. Dit ei verwijst hoogstwaarschijnlijk verwijst naar het ei op de "Mural". Dit was al een tijdje geleden gevonden, maar nu is er iets nieuws! Reddit-gebruiker /u/trainwreck42o heeft ditgevonden in de files. Net als het ei is deze ook nog niet gevonden in-game, wat heel erg waarschijnlijk dus betekent dat er nog zeker meer is om te vinden. Even later heeft gebruiker /u/acuratech32 een filmpjegemaakt om te kijken of het ei past,en het lijkt heel erg te passen.

post-136417-0-53927900-1430660714.png

Dude, holy shit! Leuk om dit soort dingen te volgen :), heb je misschien ook Steam? Beetje elkaar up-to-date houden!

Ik heb zeker Steam! CooperpennyBojan of KoningJesper, weet t ff niet. Heb alleen geen GTA, heb alleen een laptop.Maar daar kan ik je wel up-to date houden. En je kan een reddit account aanmaken en /r/chiliadmystery volgen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...