Jump to content

Waar te beginnen met missie(s).


Balthesar

Recommended Posts

Beste GTA forummers,

Gisteravond voor het eerst (jaja, voor het eerst) GTA 5 gespeeld.

Ik heb gewacht met de gehele game te spelen tot hij op de PC uit kwam.

Tijdje terug al de eerste missie gedaan (dat je die auto moet jatten) en daarna uiteindelijk uitkomt in het safe house.

Gisteren het spel weer eens aan gezet en is een beetje gaan verkennen, echter heb ik iets van anderhalf uur maar een beetje rondgehuppeld en af en toe op een voertuig gereden.

Op zoek naar missies, wat wapens gekocht, beetje gek lopen doen, poging tot een vliegtuig opdracht te doen (die met checkpoints) maar was nog erg lastig.

Wel weet ik werd gebeld door iemand vlak nadat ik het safe house uit liep en toen dacht ik dat er wel een punt zou komen waar ik naartoe moest gaan en dat vanaf daar het spel begon met missies ofzo.

Maar helaas, helemaal niets en ik kan ook verder niets vinden van een missie icoontje op de map ofzo?

Ben ik nou zo retarded en/of weet ik niet hoe het spel in zijn werk gaat (zoals ik al zei, eerste keer GTA5, dus nog helemaal niet bekend hoe deze game in z'n werk gaat).

Wie kan mij een beetje op weg helpen haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je nog andere missies hebt gedaan buiten de eerste, maar op een bepaald moment (redelijk in het begin van de storyline) kan je niet verder zonder de Strangers & Freaks-missie 'Pulling Favors' te doen. De S&F-missies zijn te vinden aan de hand van de vraagtekens. 'Pulling Favors' zou je normaal gezien moeten kunnen starten in de buurt van Franklins savehouse. Mijn geheugen laat me even in de steek en ik vind het niet direct terug, maar het zou na 'Reposession' moeten zijn dat je die S&F-missie moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je nog andere missies hebt gedaan buiten de eerste, maar op een bepaald moment (redelijk in het begin van de storyline) kan je niet verder zonder de Strangers & Freaks-missie 'Pulling Favors' te doen. De S&F-missies zijn te vinden aan de hand van de vraagtekens. 'Pulling Favors' zou je normaal gezien moeten kunnen starten in de buurt van Franklins savehouse. Mijn geheugen laat me even in de steek en ik vind het niet direct terug, maar het zou na 'Reposession' moeten zijn dat je die S&F-missie moet doen.

Ik ga er vanavond eens mee aan de slag, bedankt tot zover :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na de eerste missie moet je naar de autodealer een klein stukje van je safehouse vandaan.

Je ziet de S van Simeon op de map staan ;)

Als je net de eerste missie voltooid hebt met Franklin hoor je daarna een S op je map te hebben. Dit is Simeon, de man waar je die auto's naartoe hebt gebracht. De komende paar missies krijg je van hem.

Hartstikke bedankt heren! Ik ga ermee aan de slag :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is word je na de safehouse uitleg gebeld door Simeon waarna de S op je map verschijnt. Heb je die opgenomen?

Yup, die heb ik aangenomen. Maar ik zag dat "S"-icoontje op de map aan als iets met geld ofzo haha.

Zoals ik al zei, moet nog helemaal bekend worden met GTA 5 :3

Heb om 5 uur 2 weken vakantie (genomen) dus dat gaat wel goedkomen straks haha ;D

Bewerkt: door Balthesar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...