Jump to content

Grotere videokaart


Nyltje

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    36

  • Sprunk

    15

  • Limbolander

    13

  • RustyRustler89

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jongen, als je nou eerst eens investeert in een betere CPU etc en daarna pas verder gaat kijken naar een betere videokaart. Anders loop je straks hier weer te klagen dat GTA5 nog niet goed draait. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou problematisch kunnen worden. Ik denk trouwens dat je 't ook moet meten vanaf het PCI slot i.p.v. de achterkant van de PC. En daarmee kom je waarschijnlijk net een centimeter te kort. Sommigen mensen zetten dan de zware middelen in en slopen en stuk van de drivebay eruit, maar ik weet niet of je dat wil. puh2.gif Bekijk anders eens de GTX960 van EVGA, die is net iets kleiner: http://tweakers.net/.../specificaties/

En oja, kijk ook je power supply even na. Je hebt een PCI-E 8-pin voedingsconnector nodig. Afgaande op de foto's denk ik dat die PSU nogal zwak is.

Edit: Houdt er ook rekening mee dat die GPU twee sloten bezet. De plaatsing van je SATA connectors (die rode platte kabels) is ook niet echt ideaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongen, als je nou eerst eens investeert in een betere CPU etc en daarna pas verder gaat kijken naar een betere videokaart. Anders loop je straks hier weer te klagen dat GTA5 nog niet goed draait. :puh:

M'n cpu is gwn goed. En ik speel Gta op 40/50fps. Ik wil gwn wat hogere settings en min 50fps en avg 60fps. En in
speelt hij met een slechtere videokaart en vergelijkbare cpu.

Dat zou problematisch kunnen worden. Ik denk trouwens dat je 't ook moet meten vanaf het PCI slot i.p.v. de achterkant van de PC. En daarmee kom je waarschijnlijk net een centimeter te kort. Sommigen mensen zetten dan de zware middelen in en slopen en stuk van de drivebay eruit, maar ik weet niet of je dat wil. puh2.gif Bekijk anders eens de GTX960 van EVGA, die is net iets kleiner: http://tweakers.net/.../specificaties/

En oja, kijk ook je power supply even na. Je hebt een PCI-E 8-pin voedingsconnector nodig. Afgaande op de foto's denk ik dat die PSU nogal zwak is.

Edit: Houdt er ook rekening mee dat die GPU twee sloten bezet. De plaatsing van je SATA connectors (die rode platte kabels) is ook niet echt ideaal.

Ik had aan een vriend gevraagd (die ook heel erg met ICT bezig is) of ik met zo'n kabeltje die videokaart van stroom kon voorzien en hij zei dat dat wel kon. Wat is er dan mis met SATA connectors?

Ik zat trouwens ook nog steeds te denken over een 2gb en 4gb, omdat Gta V meer nodig heeft. Ik speel op 1920x1080.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had aan een vriend gevraagd (die ook heel erg met ICT bezig is) of ik met zo'n kabeltje die videokaart van stroom kon voorzien en hij zei dat dat wel kon. Wat is er dan mis met SATA connectors?

Je SATA aansluitingen zullen waarschijnlijk in de weg zitten omdat de videokaart de groote heeft van 2x jouw videokaart onder elkaar. ;) Hoeveel watt is je PSU? Als je PSU onder de 450 watt zit zou ik de gok niet wagen.

Ja ik dacht dat hij dan met 1 fan meer geluid maakt dus wil ik er liever 2. (is dit trouwens waar?)

Heb nu een GTX480 met 1 fan, en die hoor ik niet hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik dacht dat hij dan met 1 fan meer geluid maakt dus wil ik er liever 2. (is dit trouwens waar, voordat me weer eens iets wijs is gemaakt? :puh:)

@Bee1992 Specs zijn nu overbodig.

Tsja, je maakt het jezelf ook niet makkelijk zo. En alsof die boxed processorkoeler van je zo stil is...

Koop anders voor €30 een nieuwe (grotere) kast en het probleem is ook opgelost.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik dacht dat hij dan met 1 fan meer geluid maakt dus wil ik er liever 2. (is dit trouwens waar, voordat me weer eens iets wijs is gemaakt? :puh:)

@Bee1992 Specs zijn nu overbodig.

Tsja, je maakt het jezelf ook niet makkelijk zo. En alsof die boxed processorkoeler van je zo stil is...

Koop anders voor €30 een nieuwe (grotere) kast en het probleem is ook opgelost.

Als ik game dan komt m'n videokaart er hoog bovenuit om hem onder de 70 graden te houden.

Maar met 1 fan heeft dus dan niet zo'n verschil dan met 2? Ik had gelezen stiller en hij koelt beter. En ik ga wss m'n videokaart ook overclocken. (wat ik met deze ook gedaan heb)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de cable-management te zien en dat de voeding rechtsboven in de case en dat typische metalen0look, is het een pre-build PC?

We moeten ook je CPU weten want sommigen CPU's kunnen een prima GPU niet genoeg van data voorzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de cable-management te zien en dat de voeding rechtsboven in de case en dat typische metalen0look, is het een pre-build PC?

We moeten ook je CPU weten want sommigen CPU's kunnen een prima GPU niet genoeg van data voorzien.

Ja, ik heb 'm zo kant en klaar gekocht. Ik heb een AMD Athlon X4 750K.
Link to comment
Delen op andere websites

De Strix zou ook kunnen: http://tweakers.net/pricewatch/431573/asus-strix-gtx960-dc2oc-2gd5.htmll

Met net geen 22cm past deze prima. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat deze kaart zeer stil is en voldoende overclock potentieel heeft. Vereist slechts 1 peg6 connector.

Je zal er wel op vooruit gaan, maar voor de beste prestaties moet je ook aan een snellere processor.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

De Strix zou ook kunnen: http://tweakers.net/...c2oc-2gd5.htmll

Met net geen 22cm past deze prima. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat deze kaart zeer stil is en voldoende overclock potentieel heeft. Vereist slechts 1 peg6 connector.

Je zal er wel op vooruit gaan, maar voor de beste prestaties moet je ook aan een snellere processor.

Ziet er goed uit, en jij hebt er goede ervaringen mee. Denk dat dat hem dan wordt. Bedankt! EDIT: heb ook (9) reviews gelezen en die waren alleen maar goed!

En ja, hoe meer je upgraded, hoe beter alles wordt, dat is logisch, maar volgens mij is deze processor ook goed genoeg.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...