Jump to content

Pulling Favors Stranger Mission


freemartijn

Recommended Posts

Hello forumleden,

Sinds kort speel ik de pc versie van gta5, maar blijf ik steken bij 4%, namelijk de volgende missie:

Pulling Favors van de Strangers and Freaks missions.

Deze moet uitgevoerd worden door Franklin. Volgens een youtube filmpje moet er aan de overkant van het huis van Franklin een vrouw tevoorschijn komen, waarbij de missie start. De vrouw heb ik echter nog niet gezien. Vaak zijn het 3 mannen die willen knokken.

Hoe kom ik hier uit? Kan ik misschien ergens anders een missie doen? Zo ja, hoe?

Thanx alvast!

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Snelle reacties!...

@Tommie59

Nee alleen nog maar het groene vraagteken. Bij Micheal zijn geen missies op dit moment.

@Narukami

Ben al paar keer een rondje gereden, er komen wel andere mensen voor terug, maar niet Tonya.

@NockOwnage

Zowel missie Complications als Reposession heb ik voltooid...

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, dan zou je missies moeten krijgen voor Michael. Je zou ook eventueel de game even kunnen opslaan, ga naar je huis en ga in bed liggen. Dit skipt de dag met 6 uren vooruit en kijk of ze er dan wel eens.

Als het probleem blijft raad ik je aan een nieuwe game te starten, aangezien je nog niet zover in de storyline bent. Ik denk dat je sneller bij de missies bent waar je nu bent dan dat je misschien wacht totdat Tonya spawnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, dan zou je missies moeten krijgen voor Michael. Je zou ook eventueel de game even kunnen opslaan, ga naar je huis en ga in bed liggen. Dit skipt de dag met 6 uren vooruit en kijk of ze er dan wel eens.

Deze S&F missie is nodig om verder te komen in de verhaallijn.

Wat je kan proberen is het op verschillende tijden proberen met de manier die Nick hierboven zegt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze moet uitgevoerd worden door Franklin.

Weet niet of dit iets toevoegt, maar ben je er wel met Franklin heen gegaan i.p.v. Michael? :puh:

Lijkt me stug dat ie daar met Michael naartoe gaat, aangezien hij weet dat deze S&F met Franklin moet worden uitgevoerd.

Zoals al gezegd is kan je het beste gewoon heen en weer rijden totdat Tonya op de map verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...