Jump to content
Joriz

'Shawn "Solo" Fonteno bevestigt dat GTAV DLC binnenkort komt!'


Shawn "Solo" Fonteno, die in GTA5 de rol van Franklin, zit weer enorm te teasen op zijn Instagram account. Hij kan het niet laten om zijn geheim te delen. Al eerder postte hij op zijn Instagram in grote blokletters de tekst "I GOT A SECRETTTTTTTTTTTTT" met daarbij een foto van hem in een GTAV T-shirt.

In een interview met Jack Thriller gaf Shawn Fonteno ook toe te werken aan een DLC downloadable content voor Grand Theft Auto V.

Nu doet hij er nog een schepje bovenop. Hij heeft gisterenavond namelijk de volgende GTAV screenshot op zijn Instagram geplaatst met enkel de tekst 'COMING SOON.......'

'COMING SOON.......'

Rockstar Games heeft sinds de originele release van Grand Theft Auto V al meerdere malen genoemd dat er ook een flinke singleplayer DLC zal komen die avonturen van Michael, Franklin en Trevor in Zuid San Andreas nog verder uitbreid. Exacte details en duidelijke informatie is tot nu toe nog niet door Rockstar Games gemeld. Al zijn er mede dankzij Shawn Fonteno al vele geruchten gaande. De conclusie dat we 'binnenkort' meer over een GTAV DLC gaan horen lijkt me dan ook meer dan correct.

De vraag is dan nu ook of het toeval is dat Shawn Fonteno gisteren dit bericht op Instagram plaatste. Of dat er toch verband is met de grote E3 gamebeurs die deze week in Los Angeles is.

Rockstar Games is altijd heel terughouden op dit soort grote beurzen. De echte dingen voor de pers gebeuren bij Rockstar Games altijd achter gesloten deuren. Wel weten we dat moederbedrijf Take-Two Interactive een zeer grote stand op de E3 beurs heeft. Echter vermelden ze nergens of dochterbedrijven 2K of Rockstar Games hier wat gaan laten zien. Zelf acht ik de kans klein dat Rockstar Games open iets voor de pers en bezoekers gaat laten zien, aangezien ze dit bijna nooit doen.

Wel denk ik dat er een mogelijk kans is dat Sony of Microsoft een (exclusieve) aankondiging gaat doen voor een Rockstar Games titel of GTAV DLC. Vorig jaar kondigde Sony nog aan op E3 dat GTAV naar de PS4 zou komen. In 2006 is op de E3 beurs door

dat Grand Theft Auto IV en exclusieve DLC naar de Xbox 360 zou komen.

De komende dagen zal ik het E3 nieuws en de geruchten ieder geval goed in de gaten houden. Zodra er iets betrouwbaars voorbij komt over een mogelijke story DLC zal ik natuurlijk een nieuwsbericht plaatsen!

Denk jij dat Shawn Fonteno hiermee bevestigt dat een GTAV DLC binnenkort komt en denk jij dat er iets bijzonders gaat gebeuren op de E3 beurs?

Bron foto: Shawn Fonteno's Instagram

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar Games is niet door Sony en Microsoft genoemd. Er komen nu zo veel andere games voorbij zetten dat Rockstar Games waarschijnlijk gewoon weer afwezig is.

Er zijn de komende dagen nog presentaties van onbekende games. Echter lijkt me dit niet om Rockstar titels te gaan. Er is dus nog een zeer kleine kans dat we iets horen. Anders wordt het toch 'binnenkort' dat er nieuwe info komt .... :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zolang t maar op de PS3 komt.. :).

Hoop ik ook, maar vrees van niet. Als ze het "fair" willen doen, misschien niet als dlc maar bijv. fysiek schijfje ( gta 4 episodes zijn ook op schijf verkrijgbaar). We gaan 't zien…

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wordt deze zogenaamde DLC dan gratis downloadbaar of moet je dan weer zoals met GTA IV een DLC bundel aanschaffen?

Ik denk dat je een antwoord op die vragen zal kunnen vinden als de DLC zelf daadwerkelijk wordt aangekondigd. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...