Jump to content

10 jaar


Dutchy3010

Recommended Posts

10 jaar.

Dat klinkt echt enorm lang. Sommige leden zijn niet veel ouder dan dat.

Jullie vragen je misschien af: wat is er met 10 jaar?

Vandaag precies 10 jaar geleden is de 'God Mod'-groep opgeheven. Alle god mods van toen werden admin en PatrickW was toen God Mod. Patrick werd dus admin.

Tien jaar lang heeft Patrick de functie van Administrator op dit forum bekleed. In die tijd heeft hij enorm veel werk verricht achter de schermen. Meerdere skins en forummodificaties komen van zijn hand. Patrick heeft flink naam gemaakt in de modding scene en was altijd in voor een leuk gesprek of een leuk project.

Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen, maar Patrick heeft besloten te stoppen als admin op dit forum. Wij zijn hem ontzettend dankbaar voor alles wat hij in tien jaar tijd voor dit forum heeft gedaan.

En voor de oude garde; eigenlijk zou dit topic "Afscheid van een held" moeten heten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    2

  • NickOwnage

    1

  • Phoenyxar

    1

  • RUBENN

    1

Wauw, tien jaar. Bedankt voor alle inzet, Patrick! Jammer dat je aftreed, maar eens moet er een einde aankomen. ;) Ik heb je nooit echt persoonlijk gekend of gesproken, maar tien jaar op de voor en achtergrond inzet tonen zegt waarschijnlijk meer dan genoeg over jou en daarbij gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum. Toch een heel decennium. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw. Bedankt voor alle jaren en alles wat je voor het forum hebt betekent, Patrick. Ik denk dat niemand kan ontkennen dat dat ongelooflijk veel is. Hopelijk zien we je af en toe nog eens binnenwippen, maar daar kunnen we zeker wel op rekenen, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of mijn ogen en hersenen het kunnen handelen, als ik straks PatrickW voorbij zie komen in een andere kleur dan rood. Het was ooit de kleur van de kont van iedere schurk, schelm en schavuit, nadat PatrickW zijn banknuppel erop los had gelaten. Ik voel de littekens bij mezelf nog zitten.

Maar PatrickW je weet het, de koffie staat hier op het forum voor jou nog altijd heet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Patrick, ontzettend bedankt voor al het fantastische werk dat je in dit forum en de wiki hebt gestoken. Voor de vele verbeteringen op het forum, van die kleine waar niemand aan denkt tot grote als G&C en SnapMap. Voor de legendarische Admins Strippen met Lantyz in OWN. Voor zijn van een boegbeeld van de moddingscène met onschuldige en minder schuldige modficities. (:engel:) Voor de gezelligheid en behulpzaamheid. Voor alles wat ik op dit moment even vergeten ben, maar wat je een held en voorbeeld voor velen maakt. Patrick, bedankt voor dit fantastische decennium met jou! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer dat je stopt Patrick!

Het was erg leuk om te zien die promotie toen in die tijd. Afgelopen 10 jaar veel gezien van je; vooral met de beruchte coffee mod van destijds; het waren leuke tijden!

Erg bedankt voor je inzet al die tijd!

P.S. Ik bedenk mij ook ineens dat ik gewoon al 10+ jaar lid ben; tijden gaan ONWIJS snel!

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie warme woorden.

Het waren 10 enerverende jaren, waar ik met veel plezier aan terug denken, maar overal moet een einde aan komen.

Ik zal zeker nog wel af en toe langskomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...