Jump to content

Samsung of Apple


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Ik heb in mijn (slaap)kamer alles van Apple liggen.

-iMac

-Macbook Pro

-iPhone 5s

-iPad Mini

-iPad 2

Daarnaast kan ik niet overweg met het Android besturingssysteem, want heb wel eens een App moeten testen op een Samsung (leen)toestel.

Ps: stiekem vind ik Samsung een vrouwenmerk, want (bijna) elke meid die ik zie heeft zo'n toestel in haar hand. xD

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor ze allebei.

Wat ik heb:

iPad 4th gen

iPad Mini 1th gen

Hackintosh (Mac Pro)

Maar ik heb wel nog een Xperia Z en HTC One M8, die dus draaien op Android, en die vind ik tot op heden nog steeds het fijnst vanwege het flashen van roms, rooten, illegale apps (wifi crack, hotspots etc.)

Opzich is een iPhone een fijne telefoon en werkt hij lekker i.c.m. een iPad of iMac, maar ik vind ze te prijzig dus ik wacht sowieso dat het nieuwere model uitkomt om vervolgens het vorige model te kopen (scheelt 100-150 euro).

Link to comment
Delen op andere websites

Geen van beide, beide zijn overpriced en schaf ik me bijgevolg dus niet aan. Goedkoper en beter te vinden.

aarnaast kan ik niet overweg met het Android besturingssysteem, want heb wel eens een App moeten testen op een Samsung (leen)toestel.

Dat ligt dan toch echt aan jou. :7 Dat iOS voor leken makkelijker te begrijpen is akkoord, maar na een paar dagen kan iedereen met Android overweg. Zo onlogisch is het nou ook niet, alleen zitten sommige instellingen nogal verstopt, maar dat gevoel heb ik soms ook als ik met de iPads bezig ben die hier in huis zijn. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

aarnaast kan ik niet overweg met het Android besturingssysteem, want heb wel eens een App moeten testen op een Samsung (leen)toestel.

Dat ligt dan toch echt aan jou. :7 Dat iOS voor leken makkelijker te begrijpen is akkoord, maar na een paar dagen kan iedereen met Android overweg. Zo onlogisch is het nou ook niet, alleen zitten sommige instellingen nogal verstopt, maar dat gevoel heb ik soms ook als ik met de iPads bezig ben die hier in huis zijn.

Hahaha, dan ben ik waarschijnlijk gewoon te lui om er uitgebreid voor te gaan zitten.

Ik houdt namelijk van simpel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Apple gewoon fantastisch en kan helemaal niet met Samsung opschieten. Apple is geweldig als je alles van Apple hebt; alles kan perfect gesynct worden. Ik heb bijvoorbeeld een iPad, iPhone en een MacBook Pro. Alles staat in directe verbinding met elkaar en dat maakt Apple zo goed. Voor de rest werkt de iPhone voor mij erg goed en de service van Apple vindt ik fantastisch. Er hoeft maar wat te gebeuren met de telefoon en je krijgt een nieuwe / gereviseerde.

Maar ach, dit blijft een oneindige discussie.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk geen voorkeur, nog nooit een apple product echt gebruikt. Mijn vorige smartphone was een samsung(s1) en kon ik prima mee overweg. Nu heb ik al enige tijd een Moto G(2013) ook geen problemen mee :). Af en toe zit ik wel eens op de iphone (5?) van mijn broer, toch best een mooi ding.

Prijs is toch snel een belangrijke factor bij mij, vandaar dat ik toen ook voor de Moto G ben gegaan, die was toen iets van 180 eu, en doet het nog steeds, voor mijn doeleinden, prima :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je eerder aan om eens te kijken voor een Samsung of een Android telefoon, ik vind iPhone zelf wel mooi, maar het is echt heel duur. Ik heb nu zelf Android voor een paar maanden en ik ben er tevreden mee. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is niet te kiezen welke 'beter' is. Beiden merken hebben enorme scharen fans die beweren dat 'hun merk' het beste is, en het andere 'kamp' daarvan proberen te overtuigen. Dat lukt niet.

Ga gewoon naar de winkel, probeer beide telefoons uit en kies de telefoon waar jij je het beste bij voelt. Apple en Samsung zijn beide goede gerenommeerde merken die beiden goede producten maken, maar geen van de twee is beter dan de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is niet te kiezen welke 'beter' is. Beiden merken hebben enorme scharen fans die beweren dat 'hun merk' het beste is, en het andere 'kamp' daarvan proberen te overtuigen. Dat lukt niet.

Ga gewoon naar de winkel, probeer beide telefoons uit en kies de telefoon waar jij je het beste bij voelt. Apple en Samsung zijn beide goede gerenommeerde merken die beiden goede producten maken, maar geen van de twee is beter dan de andere.

Klopt, Apple fanboys/Samsung fanboys maken elkaar altijd zwart.

Btw, mijn zus heeft sinds kort die (witte) Edge en moet zeggen dat het best een tof toestel is.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Er is niet te kiezen welke 'beter' is. Beiden merken hebben enorme scharen fans die beweren dat 'hun merk' het beste is, en het andere 'kamp' daarvan proberen te overtuigen. Dat lukt niet.

Ga gewoon naar de winkel, probeer beide telefoons uit en kies de telefoon waar jij je het beste bij voelt. Apple en Samsung zijn beide goede gerenommeerde merken die beiden goede producten maken, maar geen van de twee is beter dan de andere.

Klopt, Apple fanboys/Samsung fanboys maken elkaar altijd zwart.

Btw, mijn zus heeft sinds kort die (witte) Edge en moet zeggen dat het best een tof toestel is.

Heb zelf de samsung s4 mini prima toestel maar over die discussies van zwart maken dan samsung dan apple zelfde verhaal bij Playstation en Xbox Ga zo maar door zoals PC vs Console nooit komt er een antwoord uit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dik tevreden met mijn iPhone 4S. Ik heb hem sinds 2013. Nog steeds zonder kuren, krassen of rare dingen. Mijn volgende smartphone wordt sowieso weer een iPhone. Besturingssysteem is makkelijk en er zitten (bijna) geen apps/dingen op de telefoon die je niet nodig hebt in tegenstelling tot de Android.

Hiervoor had ik een Sony Xperia Tipo. Dit was mijn allereerste smartphone. (Gekocht eind 2012) gelijk in het begin al gezeur met dat ding. (Prijs/kwaliteit verhouding totaal niet te vergelijken met IPhone.) De tipo kostte slechts 110 euro. Destijds voor mijn iPhone 400 euro neergeteld. Ik gebruik met beiden pre-paid, aangezien ik tegenwoordig overal gebruik kan maken van WiFi en anders ben ik maar niet te bereiken. Dat is voor mij ook prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...