Jump to content

Elemental Power


3L1077

Recommended Posts

Hey!

Ben weer eens met iets begonnen... clown.gif Ik weet niet of jullie True Detective kennen (topserie!), maar die serie heeft een soort van nieuwe stijl ingebracht, of toch een oude onder het stof gehaald. Namelijk, double exposure. Voorbeeldje en nog eentje

Nu heb ik mezelf er ook eens aangezet, en na wat experimenteren met totaal verschillende dingen (van olifanten tot kraaien tot deze vuist), ben ik hiertoe gekomen. Nu is het nog maar de eerste keer, en heb ik het nog maar amper onder de knie, ben ik toch tevreden met het resultaat.

4huoX7l.jpg

Bhqnp7t.jpg

0T0MzCA.jpg

Laat weten wat je ervan denkt!

Link to comment
Delen op andere websites

Vet hoor! thumbsup2.gif

Deze pastelkleur houd ik wel van! Voor de rest mooie overgang van hand/natuur!

Tekst is mooi van formaat, subtiel maar toch krachtig vanwege het font.

Ik zie graag meer!

Bedankt, leuk om te lezen! :Y

Met die double exposure ga ik zeker nog even verder, dus er zal hier nog wel wat gezien worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, dat ziet er zeker goed uit! Zoals Ruben terecht opmerkte; mooi kleurgebruik en goede uitwerking van double exposure. De tekst is inderdaad heel goed erop gezet, mooi om te zien hoe de tekst ook minder nadrukkelijk is, naarmate de achtergrond steeds lichter word. Enige lichte kritiek die ik heb is op het bladenpartij onder de hand, deze lijkt voor mijn gevoel net iets te ver door te gaan. Aan de linkerkant heb je het een beetje vervaagt, misschien zou dat voor de rest ook kunnen werken. Kan me goed voorstellen dat dit stukje een beetje tricky was.

Ik ben benieuwd naar wat volgt! :tu:

Trouwens, dat is inderdaad echt een topserie. Als seizoen 2 klaar is (net was aflevering 2), ga ik die meteen weer bekijken. Vraag me af of dit deel met Vince Vaugn en Colin Farrel het eerste seizoen enigszins kan matchen in kwaliteit.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Green power, origineel en mooi gemaakt! Hij is alleen nog een beetje leeg, had de achtergrond anders gedaan maar de rest is wel netjes.

De olifant is ook echt gaaf, maar hier geldt precies hetzelfde, een beetje te lege achtergrond. Wat er in de olifant zelf te zien is heb je wel mooi gemaakt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik permitteer me maar even een dubbelpost. :$

Elemental Power is het dan geworden.

Het was op zich niet meer zo moeilijk om het proces te herhalen, maar deze twee waren op zich wel moeilijker. Vooral die van het water. Ik heb enorm lang gezocht naar een goede splash, en zelfs die heb ik toch niet helemaal perfect kunnen implementeren. Daarbij zit er in het hand nog water, maar zie je dat amper door de gradient map. Bij een plant heb je dat bijvoorbeeld niet door het contrast in zo'n afbeelding, dus hier is het bij het water niet zo zichtbaar en lijkt het maar gewoon een hand, wat niet de bedoeling is van de double exposure. :puh:

Bhqnp7t.jpg

0T0MzCA.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...