Jump to content
Joriz

Woensdag 8 juli komt tweede deel van GTA Online Ill-Gotten Gains Update!


gallery_1_5_107410.jpg

Super goed GTA Online nieuws! Het tweede deel van de Ill-Gotten Gains update komt op woensdag 8 juli uit! Speciaal voor de rijke tatta's die extravagant door het spel willen rondrijden en lopen. Daarnaast komt het exclusieve radiostation The Lab die nu enkel in de PC-versie zit ook naar alle consoleversies waaronder dus ook de oudere PlayStation 3 en Xbox 360!

Rockstar Games zal volgende week meer informatie beschikbaar maken over deze update en het aansluitende speciale Event Weekend in GTA Online. Tevens zullen diverse Independence Day items weer tijdelijk beschikbaar zijn voor de mensen die o.a. nog geen Firework Launcher hebben.

Meer informatie over deze update komt dus snel! Voor nu kunnen we ons al vergapen aan de onderstaande afbeeldingen (klik voor grote versie). smile3.gif

med_gallery_1_164_2612548.jpg

De nieuwe Coil Brawler kan elk terrein aan. Ondanks zijn naam betwijfel ik ten zeerste of deze auto elektrisch is.

med_gallery_1_164_677911.jpg

Op Docktease kan je de klassieke Italiaanse Lampadati Toro speedboot kopen.

med_gallery_1_164_73396.jpg

Natuurlijk komt er ook flink wat nieuwe kleding en accessoires!.

med_gallery_1_164_688484.jpg

De Invetro Coquette BlackFin geeft en totaal nieuw uiterlijk aan deze klassieker

med_gallery_1_164_999404.jpg

De Marksman Pistol is een enorm krachtig in wapen die je wel steeds moet herladen.

med_gallery_1_164_1369772.jpg

De snelle Progen T20 is handig om snel weg te komen na het plegen van een kraak

med_gallery_1_164_1354687.jpg

Knuckledusters van Ammu-Nation zorgt er voor dat je op persoonlijke wijze 'contact' kan maken met je vrienden

med_gallery_1_164_1961304.jpg

De Vapid Chino is voorzien van Los Santos Customs plakaat.

med_gallery_1_164_1570110.jpg

Luxe en brute kracht komen elkaar tegen met de Dinka Vindicator

Enorm mooie plaatjes dus. Houd GTAGames.nl de komende dagen in de gaten voor meer info over deze mooie GTA Online update!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zal wel weer enorm duur zijn. Maar ziet er wel mooi uit! :D Gelukkig krijgen we het ook in single player. Dan kan ik met de 20 miljoen die Franklin heb lekker deze auto's uit me garage halen van het speciale auto lijstje en ze tunen en uittesten! :D

Van de vorige update heb ik ook alleen maar die Virgo gekocht en alle kleding. De sportwagen en luxe wagen heb ik niet gekocht. Zal bij deze waarschijnlijk alleen de Chino worden want die vind ik het vetst uitzien van alles! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vooral de Coil Brawler en de Invetro Coquette Blackfin spreken me aan, maar de supercar is ook vet!.

De motor is net zoals de Dinka Thrust 'futuristisch' en dat vind ik dan weer niet mooi. En ja, eindelijk een nieuwe boot!

Weinig wapens, maar toch wel een nieuwe soort melee! Pistool heeft een fraaie Western-stijl. Ben benieuwd!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er allemaal weer goed uit, zeker die nieuwe Coquette is een lust voor het oog.

Ik zou ooit wel nog eens wat nieuwe sedans willen zien, maar dit is ook wel leuk! :o

Haha, het idee van nieuwe sedans is dus nog nooit door mijn hoofd geschoten :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meh, wat een meuk update. Ik hoopte echt heel erg op mansion's in de bergen in plaats van weer n shitload, waarvan enkele, spuuglelijke auto's. Kom op Rockstar LUISTER EENS NAAR JE FANBASE!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...