Jump to content
Joriz

Vanaf nu Dubbel GTA$ en dubbel RP in GTA Online vanwege Independence Day!


gallery_1_5_157271.jpg

De Amerikanen vieren op 4 juli onafhankelijkheidsdag (Independence Day) en wij mogen het ook dit jaar weer extra lang mee vieren in GTA Online!

Net zo als vorig jaar met de Independence Day Special zijn er weer vele coole tijdelijke dingen in GTA Online te doen. Dit speciale event duurt niet een dag, maar vanaf vandaag tot maandag! Het hele weekend kunnen we dus ook extra los gaan.

Zo krijg je op alles van de vorige Indepenence Day Special 25% korting. Hieronder valt dus ook The Liberator monstertruck en de Sovereign motorfiets. Ook de Vuurwerklanceerder en de bijbehorende vuurpijlen kan je met korting kopen. Tevens is vele kleding in Amerikaanse rood-wit-blauw stijl (is dat niet ook Nederlands?) zijn met korting te krijgen. puh2.gif

DUBBEL GTA$ IN DE INDEPENDENCE DAY GTA ONLINE EVENT PLAYLIST

Om extra veel geld binnen te halen voor de tweede Ill Gotten Gains update krijg je nu dubbel zo veel GTA$ op de speciale Independence Day Online Event Playlist. Deze hebben allemaal patriotische jobs waaronder Americana (Parachuting), GTA: Land of the Free (Capture) en Mud, Sweat and Gears (Land Race).

DUBBEL RP OP ALLE JOBS EN ACTIVITEITEN!

Wat je het weekend ook in GTA Online doet, op alles krijg je dubbel RP! Of je nu een job speelt of de politie van je afschut je ontvang dus extra veel RP om flink wat ranks omhoog te gaan!



Vorig jaar gingen we met een groepje vuurwerk in GTA Online afsteken static.gif

Er is dus genoeg in GTA Online te doen de komende weken. Zeker nu ook op 8 juli het tweede deel van de Ill-Gotten Gains Update naar GTA Online komt!

Mocht je nog op zoek zijn naar andere gezellige mensen om mee te spelen dan kan je afspreken via de GTA Online Meetingplace. shiny.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb nu dus de firelauncher, kan ik wel vuurpijlen blijven kopen na deze week? Of is dat ook tijdelijk?

Heb vanavond even snel gebruik gemaakt van de verdubbelde punten, de minigun is binnen, wat een heerlijk ding... zo goed dat je moet oppassen je missie niet te verknallen door te veel kapot te schieten :D

Nog 15 levels te gaan geloof ik, en dan zijn alle levelunlocks klaar en zijn de punten niet meer van belang toch? (level 135)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog 15 levels te gaan geloof ik, en dan zijn alle levelunlocks klaar en zijn de punten niet meer van belang toch? (level 135)

Ik geloof dat je maar spulletjes kreeg tot level 120?

Overigens ook wat gespeeld vandaag met dubbel RP: van level 67 naar 73 in 3 uurtjes ongeveer :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog 15 levels te gaan geloof ik, en dan zijn alle levelunlocks klaar en zijn de punten niet meer van belang toch? (level 135)

Ik geloof dat je maar spulletjes kreeg tot level 120?

Overigens ook wat gespeeld vandaag met dubbel RP: van level 67 naar 73 in 3 uurtjes ongeveer :Y

Bij level 135 kan je maximaal aantal armor inkopen. (10 vesten) ;)

Bewerkt: door Tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog 15 levels te gaan geloof ik, en dan zijn alle levelunlocks klaar en zijn de punten niet meer van belang toch? (level 135)

Ik geloof dat je maar spulletjes kreeg tot level 120?

Overigens ook wat gespeeld vandaag met dubbel RP: van level 67 naar 73 in 3 uurtjes ongeveer :Y

Bij level 135 kan je maximaal aantal armor inkopen. (10 vesten) ;)

Dank, eigenlijk hoop ik dat ze ooit nog iets heel speciaals gaan doen bij level 500 of zo :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...