Jump to content

Nieuwe laptop --> zeer slechte graphics


PrimmoCom

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ondervind zeer veel problemen om kwalitatief dit spel te kunnen spelen.

Hiermee bedoel ik zelfs géén extreem hoge details maar gewoon FPS van continu 30, daar zou ik al heel blij mee zijn.

Ook laad de omgeving soms zo traag, dat ik tijdens een rit even moet blijven staan om te zien waar de weg, gebouwen, andere auto's zijn...

Mijn specificaties van de laptop zijn:

AMD A10-7300 Processor( 1.90GHz 1600MHz 4MB)

AMD FX-7500 Quad-core

16gb Ram DDR3

250GB SSD

AMD Radeon R7 M260DX 2GB

Kunnen jullie mij eventueel tips ;geven hoe ik dit spel toch aanvaardbaar zou kunnen spelen of zijn mijn specs zodanig slecht dat dit niet mogelijk is?

Alvast bedankt voor jullie advies

Link to comment
Delen op andere websites

Je had beter even de systeemeisen gecheckt vóór je de laptop kocht. Met de processor kom je aan de minimumeisen, maar ook maar net. Die grafische kaart (Radeon R7 M260) is helaas echt te slecht. Die is maar half zo krachtig als de HD 4870 die als minimum eis wordt gesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Alvast bedankt voor jullie reacties.

De laptop werd niet aangekocht voor deze game maar ik dacht dat deze dit wel zou aankunnen, wat spijtig genoeg niet zo is.

Nu kan ik deze laptop wel nog inruilen tegen een beter model. Ik heb nog 2 specificaties van laptops. Zouden deze dit aankunnen en zoja, welke denken jullie dat het best zal presteren?

Intel Core i5 5200U Broadwell 2200 MHz - 2700 MHz

8 GB SO-DIMM DDR3-1600

250GB SSD

NVIDIA GeForce 840M 2GB

OF

Intel Core i7 4510U Haswell 2000 MHz - 3100 MHz

8 GB SO-DIMM DDR3-1600

250GB SSD

NVIDIA GeForce GT 840M 4GB

Alvast bedankt voor jullie deskundige uitleg

PS: klopt het dat je dit origineel spel maar op 1 PC kan installeren, daarmee bedoel ik als ik deze laptop inruil voor een beter model, kan ik dan dit spel niet langer gebruiken? (klinkt me zelf zeer onlogisch maar de verkoper van het game zei dit zo)

Bewerkt: door PrimmoCom
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...