Jump to content
Joriz

Filmpje: America F#%& Yeah!


Dit hele weekend staat GTA Online op zijn kop. Overal haal je dubbel RP op en er zijn vele patriottistische Amerikaanse dingen in GTA Online te scoren. Dit omdat het gisteren in Amerika Independence Day was. Op deze dag vieren de Amerikanen de onafhankelijkheid van Groot-Brittannië die ze op 4 juli 1776 hebben afgedwongen. Al zijn wij Nederlanders natuurlijk geen Amerikanen, zijn vele van ons stiekem een beetje USA-fan (waaronder ik),

De Duitse YouTuber CraftedComedy is ook Amerika en GTA-fan en maakte de onderstaande geniale video. De achterliggende muziek is natuurlijk van de humoristische poppenfilm

. Maak je dus op voor deze GTA5 interpretatie van 'America Fuck Yeah!'



NSFW vanwege een heleboel F#ck Yeah's!

Speel jij dit weekend ook GTA Online in Amerikaans thema of vind je het te warm om binnen te gamen?

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vind de 'leuke' filmpjes wat minder de laatste tijd :(

Ik lees nergens dat dit filmpje leuk of grappig had moeten zijn, er staat namelijk geniaal.

Ik zeg ook niet dat er ergens leuk staat ;)

Het is mijn mening dat ik de leuke, grappige, geniale filmpjes steeds minder leuk, grappig, geniaal vind.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...