Jump to content

Hydra


TryX

Recommended Posts

Voor 3 miljoen neem ik aan? Tsja...gezien de klaagzang over de prijzen besluit R* zo af en toe heistvoertuigen tijdelijk in de aanbieding te doen en heb je de dubbel RP/$ weken. Met die Hydra is het balen heb hem een tijd geleden ook voor het volle pond aangeschaft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra?

Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog

Pijltje naar rechts is veranderen van vliegmodus, dit staat ook uitgelegd als je zou leren lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra?

Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog

Pijltje naar rechts is veranderen van vliegmodus, dit staat ook uitgelegd als je zou leren lezen.

Ik vroeg het alleen maar.... Jammer om toch weer zo'n reactie terug te krijgen.

Ik ga het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra?

Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog

Pijltje naar rechts is veranderen van vliegmodus, dit staat ook uitgelegd als je zou leren lezen.

sjezus wat een trieste opmerking.. Mensen kunnen er overheen lezen..

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt dat ook een beetje omdat mensen maar dom vragen en nieuwe topics aanmaken en er zelf geen energie in steken.

Want zowel in-game word dit uitgelegd, en in verschillende topics is deze vraag al meerdere malen gesteld en beantwoord.

Je kan ook gewoon blij zijn dat iemand tenminste de moeite neemt om zoiets simpels uit te leggen. En dan over zijn kleine frustratie zinnetje heen lezen.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt dat ook een beetje omdat mensen maar dom vragen en nieuwe topics aanmaken en er zelf geen energie in steken.

Want zowel in-game word dit uitgelegd, en in verschillende topics is deze vraag al meerdere malen gesteld en beantwoord.

Je kan ook gewoon blij zijn dat iemand tenminste de moeite neemt om zoiets simpels uit te leggen. En dan over zijn kleine frustratie zinnetje heen lezen.

+1

google is ook maar 1 klik weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...