Jump to content

Objecten in GTA IV friemelen


ErikB26

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb al een tijdje GTA 4, maar had dr al een tijdje niks meer mee gedaan (mede door de release van GTA 5). Nu leek het me wel weer leuk om eens weer GTA 4 te spelen. Dus ik heb heb ge-herinstalleerd via Steam en enkele mods geinstalleert (zie hieronder). Alleen, als ik nu wil spelen friemelen een aantal objecten. Met name hekwerk en lantaarpalen. Ik upload nu even een filmpje, zodat het zometeen misschien wat duidelijker wordt.

Mijn PC Specs:

OS: Windows 7 SP 1

RAM: 8 Gb

Videokaart: AMD Radeon 7800 Series (2 Gb)

Proccesor: AMD A8-3820 APU with Radeon HD Graphics 2.50 Ghz

GTA-instellingen:

Zie screens

Mods:

LCPDR

Enkele Vehicle mods

Simple Native Trainer v.6.3

Mijn vraag is dus: Wat moet ik veranderen/aanpassen om de friemels weg te krijgen? Ik heb al het één en ander geprobeerd, maar niks heeft tot nu toe geholpen.

Gr,

Erik

post-143720-0-75445500-1440007751.jpg

post-143720-0-34811400-1440007752.jpg

Bewerkt: door ErikB26
Link to comment
Delen op andere websites

Ben me documentatie helaas kwijt

Maar het zijn texture`s volgens mij (kan je veranderen met OpenIV)

Wat je ook kan doen maar is meer werk het object importeren in 3dMax

De prullenbakken zijn opgedeeld in een aantal stukken, haal de kant eruit met de sticker erop , en draai die om.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben me documentatie helaas kwijt

Maar het zijn texture`s volgens mij (kan je veranderen met OpenIV)

Wat je ook kan doen maar is meer werk het object importeren in 3dMax

De prullenbakken zijn opgedeeld in een aantal stukken, haal de kant eruit met de sticker erop , en draai die om.

Ik vrees dat we elkaar niet helemaal begrijpen. Het ligt volgens mij niet aan de modellen zelf, maar aan een bepaalde instelling denk ik.

Hieronder een video om het te verduidelijken:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het hebt over het anti-aliasing? Hieronder een voorbeeld van het effect van anti-aliasing:

6a0120a85dcdae970b015437fee512970c-800wi.jpg

Je kan proberen de Texture Filter Quality wat hoger te zetten, die heeft volgens mij effect op de anti-aliasing. Ik denk echter dat -zonder modding althans- dat probleem zal blijven voorkomen. GTA IV is ondertussen al 7 jaar oud, dus verwacht geen graphics zoals GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het hebt over het anti-aliasing? Hieronder een voorbeeld van het effect van anti-aliasing:

6a0120a85dcdae970b015437fee512970c-800wi.jpg

Je kan proberen de Texture Filter Quality wat hoger te zetten, die heeft volgens mij effect op de anti-aliasing. Ik denk echter dat -zonder modding althans- dat probleem zal blijven voorkomen. GTA IV is ondertussen al 7 jaar oud, dus verwacht geen graphics zoals GTA V.

Dank voor de reactie! Echter denk ik niet dat het daar aan ligt. Ik heb dit probleem ook met spellen als Euro Truck Simulator 2 en Payday 2 zag ik net. Zou het misschien liggen aan het feit dat de games via Steam zijn?

Of is het toch meer een videokaart issue misschien? Aangezien ik het dus ook met meerdere games heb (allemaal via Steam). Ik heb zojuist de AMD Gaming Evolved geüpdatet, ga nu naar de drivers kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...