Jump to content

Op welk platform spelen jullie GTA V


KoningJesper

Op welk platform speel jij GTA 5?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welk platform speel jij GTA 5?

    • PS4
      59
    • PS3
      34
    • Xbox 360
      13
    • Xbox One
      15
    • PC
      54


Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    2

  • KoningJesper

    2

  • aron24

    2

  • Guardian1980

    1

Ik game nu exclusief op PC. Geen gezeik met backward compatibility en bespaart mij een hoop geld. Ik heb GTA V wel gekocht voor PS3 omdat ik niet kon wachten, maar die disc staat nu nutteloos in de kast en die oude PS3 (eén van de allereerste 60GB modellen, zelfs) staat nu te verstoffen en doet enkel nog sporadisch dienst als BluRay- of DVD-speler.

Link to comment
Delen op andere websites

PC natuurlijk, ik ga niet op zo'n krakkemikkige Xbox 360/PS3 spelen (wel gedaan, de kleuren zijn mooier dan op PC maar de graphics op de Xbox 360/PS3 zijn om te huilen).

Xbone/PS4 is geldverspilling. Ik game nu omdat ik 21 ben beperkt aantal games (Fifa 14, minecraft, Simcity 4 en GTA V) en in mijn vriendengroep heeft niemand een Xbone/PS4.

Ik ben geen 15 jaar meer jongens. Die tijd dat je telkens de nieuwste van de nieuwste games en consoles kocht is voorbij.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA V op de PlayStation 4. :)

En even als reactie op T2own-Gamer boven mij: wat heeft leeftijd te maken met je platformvoorkeur? Kan het niet zo zijn dat bepaalde mensen gewoon willen gamen zonder al die poespas? Ik ben bijna 19 en vind een PS4 véél fijner dan een pc voor gaming. Je hoeft niet na te denken over of je pc een game überhaupt wel aankan. Sure, de mogelijkheden op een pc zijn uitgebreider, en GTA V heeft op dit platform bijvoorbeeld 60 fps. Allemaal leuk en aardig, maar ik waardeer de eenvoud van gaming op een gameconsole.

Nogmaals, welk platform je liever hebt staat volledig los van je leeftijd. Het is wel heel erg kortzichtig om dat tegen te spreken, vind ik. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik niet volledig met je eens. De PS3-versie had weliswaar ook 'hartstikke' veel mogelijkheden, en ik verveelde me bijna nooit, want het spel was/is best wel levendig. Op elke hoekje van een straat gebeurde wel altijd iets. Op de nieuwe consoles/PC hadden ze inderdaad wat meer 'verborgen' dingen in het spel gestopt o.a. Spaceship-Parts, Letter Scraps e.d. Maar het zijn zulke minuscule dingen, daar merk je nauwelijks wat van.

On-topic: Ik speel GTA V nog steeds op de PS3-versie. De graphics mogen een stukken minder zijn, alsnog vermaak ik me er prima mee. Dus nog niet echt een reden om zodanig een PS4 in huis te halen. :)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...