Jump to content

Los Santos Transit System Map Bus,tram,trein tijden


FlexxNL

Recommended Posts

Omdat ik elke nacht een hotelverdieping huur bij de Richman Hotel heb ik geen geld voor de taxi. Noodgedwongen loop ik dus altijd naar halte 14 waar ik de buslijn 232 pak naar LSX. Vlieg dan dagelijks met de Miljet naar LC en terug. Teruggekeerd bij LSX neem ik buslijn 115 naar de Vanilla Unicorn waar ik de rest van de avond het beste ervan probeer te maken. Daarna stap ik bij Strawberry op de metro met Niki of Elektra van de club en stappen we bij Portola er weer uit en lopen we romantisch onder de sterren langs de golfclub naar het hotel voor een bakkie koffie.

Zonder dollen, is deze kaart echt?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kaart lijkt mij wel echt ja ik heb de kaart gister middag gevonden en gister avond gepost

Ik ben 3 uur bezig geweest om tekijken of de kaart wel klopt en het klopt wel hoor

ik heb niet alles nagekeken maar zeker wel 60 % nagekeken

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in de Reddit discussie is te zien waar Dexist naar linkt is de kaart gemaakt door een fan en zijn de buslijnen verzonnen. Al zijn er bushaltes en busstations in GTA5 zijn er naar mijn wete geen groot aantal echte routes die worden gereden.

Het publieke vervoer is in meeste GTA's namelijk nooit zo uitgewerkt geweest. Alleen metro rijdt dus in meeste GTA's een vaste route.

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, klopt inderdaad

You're misunderstanding the post. These aren't the routes which the buses take in-game. These are some made-up routes which you could drive in a bus if you wanted to.

Rockstar did not design bus routes for the game, buses follow random routes like other vehicles.

Je zou de met de huidige bushalte de routes kunnen maken/rijden in het plaatje. De bussen zelf rijden gewoon willekeurige ergens naartoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Héhéhé, nu hoef ik het zelf niet meer op te zoeken. :puh: Alhoewel ik sommige routes niet zo erg betrouwbaar vind. Toch bedankt dat je dit met ons

wilde delen, voor sommige mensen die namelijk te lui zijn om het te googelen kan het erg van pas komen!

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...