Jump to content

Oplader wordt constant gloeiend heet


Michael

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden een Huawei G6 gekregen, en ik heb er niet heel veel problemen mee maar vanavond zat ik mijn telefoon aan het opladen en toen ik de oplader uit de stopcontact wou halen was hij gloeiend heet. Huawei heeft me een oplader gegeven waarbij je een USB stekker in de oplader moet drukken, ik heb deze eruit gehaald en de oplader ruikt heel erg branderig. Ik vraag me af wat ik hier aan moet doen? Want ik durf hem al weken niet aan de oplader te leggen in de nacht omdat ik niet wil dat hij in de brand vliegt terwijl ik aan het slapen ben. Advies? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als de oplader gewoon heet wordt zonder een branderige geur is er niets aan de hand(mijn oplader wordt van tijd tot tijd ook wel warm/heet). Wel effe een nieuwe oplader gaan claimen met je garantie, daar heb je gewoon recht op normaal gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de oplader gewoon heet wordt zonder een branderige geur is er niets aan de hand(mijn oplader wordt van tijd tot tijd ook wel warm/heet). Wel effe een nieuwe oplader gaan claimen met je garantie, daar heb je gewoon recht op normaal gezien.

Naja, we hebben hier nog wel aantal opladers liggen dus die zou ik eventueel wel kunnen gebruiken, ik was meer bezorgd dat mijn telefoon misschien in de brand zou vliegen, aangezien de telefoon zelf soms ook behoorlijk warm kan worden. Gelukkig is het niet zo erg als ik dacht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als de oplader gewoon heet wordt zonder een branderige geur is er niets aan de hand(mijn oplader wordt van tijd tot tijd ook wel warm/heet). Wel effe een nieuwe oplader gaan claimen met je garantie, daar heb je gewoon recht op normaal gezien.

Naja, we hebben hier nog wel aantal opladers liggen dus die zou ik eventueel wel kunnen gebruiken, ik was meer bezorgd dat mijn telefoon misschien in de brand zou vliegen, aangezien de telefoon zelf soms ook behoorlijk warm kan worden. Gelukkig is het niet zo erg als ik dacht. :)

Zoals Megapilot al zei gewoon ff een nieuwe oplader gaan halen. Mijn telefoon/oplader word ook gloeiend heet als ie aan het laden is of als ik zware apps aan het gebruiken ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Opladers zijn er ook in verschillende amperes. Opladers voor tablets zijn hoger omdat deze ook een dikkere accu moeten laden. Miss heb je een tabletlader

Ik gebruikte de officiële oplader die ook in het doosje zat van de telefoon toen ik hem kreeg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...