Jump to content

Geen missies door verwijderde berichten van gsm


Toon73

Recommended Posts

Hallo, ik had een vraagje over de stranger and freaks missies met Tonya ( pulling favors) en Barry , Grass roots ( smoke in). Ik kan niet verder in deze missies en na lang zoeken op internet denk ik de oorzaak gevonden te hebben, maar geen remedie helaas. Dus vandaar deze post.

Ik heb namelijk berichten die verstuurd zijn naar mijn gsm door tonya en barry hoogstwaarschijnlijk een keer verwijderd zonder deze te hebben gelezen.

Echter als je dat doet, dan kom je niet verder in de missies want je moet na het lezen van het bericht terug bellen oid.

Nu krijg ik enkel voicemail bij tonya en Barry, en kom dus niet verder en dus geen 100%.....

Weet iemand misschien op dit forum om toch de missies te kunnen spelen?

Wat ik al geprobeerd heb is: meerdere malen bellen naar de betrokkenen, naar de locaties gaan die worden genoemd in walkthroughs, missies overgespeeld. Echter dit alles zonder resultaat dus. Aub, help me om de 100% te halen!! Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Aiaiai, dat is echt niet chil. In dit topic op Rockstar Support schijnen anderen tot de conclusie gekomen te zijn dat er gewoon geen echt oplossing is. Wat voor sommigen blijkbaar heeft gewerkt is een paar keer met Franklin in bed te gaan liggen zonder te saven om zo de tijd telkens vooruit te spoelen. Vervolgens zou ze voor je deur kunnen staan of er zou een T tevoorschijn komen voor de missie. Helaas werkt dit niet voor iedereen. Een enkeling heeft 3 weken moeten wachten voordat hij de missie kon spelen. Op gtaforums heeft iemand anders met hetzelfde probleem de missie kunnen spelen nadat hij vanuit Story Mode naar GTAO ging en direct weer terug naar de Story Mode. Een post van iemand anders op dat forum:

Did it. Switched from Franklin to Michael, quick saved, then main saved to the same file, switched back to Franklin and she was there. But remember. Tonya went cold turkey off of crack which can put someone through hell from withdrawal. As she says. She wasn't around for a couple days. So I was in the area and speed raced through traffic and she is all cagey and sh*t which should explain everything. Here is your answer for you all to get 100% complete.
Zoals het er naar uitziet is er dus gewoon niet een oplossing die voor iedereen werkt. :kots:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...