Jump to content
Joriz

Alle Kuruma's moeten worden afgefikt!


Heb jij ook zo'n hekel aan die spelers die sinds de GTA Online Heists Update met hun Kuruma je steeds omver rijden en irritant doen? Heavy of Metal heeft op YouTube een filmpje gemaakt waar hij zijn beklag doet tegen dit soort spelers. Mede omdat hij vindt dat de auto door Rockstar Games te goed is gemaakt en niet in balans is met de rest van het spel. Bekijk zijn mooie metal filmpje hieronder. knipoog.gif

Wat vind jij van de Kuruma? Heb je er zelf een of hoef je die Japanse wagen niet?

Ben je ook een GTA nieuwtje tegen gekomen of heb je zelf een wat gemaakt wat je met iedereen wilt delen laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb hem, maar vooral om in een public sessie "minding my own bussiness" te kunnen doen.

Ik hou niet zo van passive mode, maar heb ook geen behoefte om anderen lastig te vallen of zelf lastig gevallen te worden. Voor mijn gevoel lukt dat alleen redelijk op moment dat ik netjes in mijn kuruma zit.

Als ik met mijn andere voertuigen bezig wil ga ik altijd eerst naar een invite only sessie.

/edit: Ja missies doe ik er ook mee. Alleen solomissies minder. Public missies doe ik om lekker geld te verdienen, dus dan rij ik standaard met de kuruma. Maar mocht ik met mensen zijn die dat niet leuk vinden, geen probleem. (nog niet meegemaakt trouwens) Solomissies doe ik meer voor mijn plezier en vooral rustig en steady. Dan heb je de kuruma niet nodig (net zo min als homing misile, minigun etc etc)

Bewerkt: door TrevorP

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik gebruik mijn armored kuruma alleen om winkels te overvallen en soms om de geldwagens te pakken. het is een goede auto om van de politie te ontsnappen. ik rijd er alleen spelers mee overhoop die mij minimaal 1 keer gedood hebben die dag. trouwens de armored kuruma is toch kapot als je er een rakket op schiet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is een leuk filmpje dat wel mooi gemaakt

Maar goed de auto hoort bij het spel het is een onderdeel van het spel zo deal whit it

Ik zelf heb ook zo'n auto gebruik hem regel matig voor missie's en heists

Maar ik vind wel dat dit artikel niet thuis hoort in of op de nieuws pagina het is geen nieuws van Rockstar of ander belangrijk nieuws voor of over GTA V / GTA Online

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha als mensen de armoured karuma al overpowered vinden, kijk dan maar eens naar de insurgent, de gene zonder geweer kan ook in je garage, je kan het kapot upgraden en het kan tegen explosies en kogels (zolang je ruiten niet kapot slaat als je met je geweer uit het raam gaat schieten)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

't Filmpje vond ik an sich wel vermakelijk. En het maak mij namelijk geen ene moer uit wie in 'n Kuruma rijdt, zolang degene mij persoonlijk niet

lastig valt. Wanneer het eerdergenoemde wel daadwerkelijk gebeurt, bombardeer het voertuig met de inzittenden. No offence. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nergens last van, gewoon rpg erop. Of sticky als je in een voertuig zit. Elk voertuig heeft zo zijn sterke en zwakke kanten. Daar leer je mee te handelen.

Als ze je platrijden en je kan niet meer opstaan, select en passive mode en klaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...