Jump to content

Reorganisatie Games fora


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • Thundercover

    3

  • MegaPilot

    3

  • NicolaB

    3

Top Posters In This Topic

Maar ik blijf erbij dat de wijziging totaal onnodig was.

Ik denk niet dat dit echt totaal onnodig was, als de crewleden met een meerderheid stemmen dan hebben ze duidelijk een reden. Dat een aantal mensen niet er mee eens zijn dat het moest worden aangepast is jammer, ik vind wel dat er verandering mocht komen in het games forum. Ze hebben het al een lange tijd niet echt aangepast. En ik denk dat voor de nieuwere leden het juist duidelijker vinden omdat hun nu minder hoeven te zoeken in veel subforums. En ze kunnen altijd nog een topic volgen, de zoekmachine gebruiken of een bladwijzer maken. :)

Omdat het niet echt nodig was...

f_facepalm.gif

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien op sommige termijnen overzichtelijk bij de rest, maar die games talk is helemaal kut. Onoverzichtelijke zooi is het geworden. Als er nou eens wat keuze fora's komen na dat je games talk hebt aangeklikt zou het een hoop gezeik besparen. Wat ik bedoel:

'Klikt games talk aan'

Keuze:

-Rockstar games

-sport & race

-actie en avontuur

-apps

Lijkt mij een betere keuze ;)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dit echt totaal onnodig was, als de crewleden met een meerderheid stemmen dan hebben ze duidelijk een reden.
Jup, als de crewleden massaal beslissen om 50 willekeurige leden te bannen, dan is dat een goed idee, want de meerderheid stemde dat het oké was. :tu:
Dat een aantal mensen niet er mee eens zijn dat het moest worden aangepast is jammer, ik vind wel dat er verandering mocht komen in het games forum. Ze hebben het al een lange tijd niet echt aangepast.
Het ontwerp van de iPhone is in al die jaren nagenoeg hetzelfde gebleven, het verkoopt nog steeds als de beste. Point being? If it ain't broken, don't fix it. Dat is zeker van toepassing in dit geval.
En ik denk dat voor de nieuwere leden het juist duidelijker vinden omdat hun nu minder hoeven te zoeken in veel subforums. En ze kunnen altijd nog een topic volgen, de zoekmachine gebruiken of een bladwijzer maken. :)

Ja, want "Sport & Race" spreekt niet voor zich. Tenzij je een IQ <50 hebt, dan weet je toch bijvoorbeeld dat daar FIFA zal staan? Zoekmachine is trager, topic volgen is omslachtiger dan gewoon op S&R klikken en bladwijzer maken is omslachtiger dan voorheen. Want toen moest ik ENKEL op S&R klikken.

Nu is er al 2 x gezegd dat ik een bladwijzer zou moeten maken, het was toch zo overzichtelijk? Yeah right. :7

Ik dacht: ik ga even een hele grote post maken waarin ik onderbouw dat de lucht blauw is en dit ondersteunen met feiten, maar ik lees nu al meerdere keren dat de lucht rood is(*). Tsja, dan houdt de discussie voor mij ook gewoon op.

Overigens opvallend dat iedereen die dit een goed idee vindt en niet-crew is toevallig ook niet actief is in het Games-forum. :7

(*): En dan bedoel ik NIET dat het een feit is dat het Games-forum minder overzichtelijk is dan voorheen, wel dat het een feit is dat het in mijn geval minder overzichtelijk is. Lees m'n post wat betreft FIFA nog maar eens heel goed door. Tenzij 2 keer klikken en meer zoekwerk volgens jou makkelijker is dan 1 keer klikken en zo goed als geen zoekwerk(immers: elk FIFA topic stond bovenaan bij S&R zonder veel andere topics ertussen), is het NIET overzichtelijker dan voorheen in mijn geval.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...