Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Hallo allen,

Ik heb eens gelezen op internet dat je kunt beleggen in GTA V online. Je kunt dan aandelen kopen in een bedrijf wat dan meer waard kan worden waardoor dat flink wat geld op kan leveren. Iemand enig idee hoe dit werkt?

Hoor graag,

Gerwin

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allen,

Wanneer je met de muis van wapen wisselt zie je twee blauwe pijltjes met daaronder een nummer van het aantal wapens dat je hebt in deze categorie. Hoe kan ik binnen deze wapens switchen? Denk bijvoorbeeld aan het switchen tussen granaat en mines.

Hoor graag,

Gerwin

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allen, Ik heb eens gelezen op internet dat je kunt beleggen in GTA V online. Je kunt dan aandelen kopen in een bedrijf wat dan meer waard kan worden waardoor dat flink wat geld op kan leveren. Iemand enig idee hoe dit werkt? Hoor graag, Gerwin

Hey,

Helaas is dit niet mogelijk in GTA: Online.

Dit is enkel mogelijk in GTAV zelf.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet waarom ik mijn auto,s niet naar de garage in kan rijden. (voor andere kleur,motor enz,)

dan zegt hij dat deze auto de garage niet ik kan......??? wel in me eigen garage van me huis

maar heb de auto,s gekocht....

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet waarom ik mijn auto,s niet naar de garage in kan rijden. (voor andere kleur,motor enz,)

dan zegt hij dat deze auto de garage niet ik kan......??? wel in me eigen garage van me huis

maar heb de auto,s gekocht....

Alvast bedankt

Ik heb je topic even samengevoegd met dit topic, aangezien het een klein vraagje is.

Veel plezier op het forum! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je kunt inderdaad de 'progress' verliezen. Dat houdt in dat je weer opnieuw moet beginnen (bij de eerste heist), wanneer je zelf een heist wilt gaan starten. Je kunt alle invites gewoon accepteren zodat je elke heist kunt spelen. Zelf vond ik de volgorde niet zo belangrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...