Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

Groepsfoto-ident.jpg

Het is weer zo ver, nog een kleine twee maandjes wachten en we mogen weer uitpluizen wie de boel aan het belazeren is! Wordt het weer net zo leuk en spannend als vorige jaren? We zullen het zien!



Wie is de Mol? seizoen 16 is opgenomen in de Dominicaanse Republiek en wordt vanaf 2 januari elke zaterdag uitgezonden op NPO 1 om 20:30 uur. Dit seizoen wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers.

De kandidaten zijn Shownieuws presentatrice Airen Mylene, 3FM dj Annemieke Schollaardt, Harpers Bazaar hoofdredactrice Cécile Narinx, politiewoordvoerder Ellie Lust, KRO-NCRV presentator Klaas van Kruistum, GTST actrice Marjolein Keuning, harpist Remy van Kesteren, acteur Rop Verheijen, hockeyer Taeke Takema en BNN presentator Tim Hofman.

Klik voor meer info over de kandidaten.


post-6602-0-43791200-1452342065.png

post-6602-0-42209300-1452945696.png

post-6602-0-06499600-1453584533.png

irYAMhf.png

GBEDQEH.png


Info kandidaten (filmpjes)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wie Is De Mol gaat voor mij een opwarmertje worden voor De Mol, dat eindelijk weer naar België is teruggekeerd. Ben benieuwd wat dit jaar weer gaat brengen.

Ken trouwens geen enkel van de kandidaten. Maar ja, van de voorbije 3 jaar kende ik maar 2/30 kandidaten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Wie Is De Mol gaat voor mij een opwarmertje worden voor De Mol, dat eindelijk weer naar België is teruggekeerd. Ben benieuwd wat dit jaar weer gaat brengen.

Ken trouwens geen enkel van de kandidaten. Maar ja, van de voorbije 3 jaar kende ik maar 2/30 kandidaten clown.gif

AH nice, wanneer is dat? Lijkt me ook wel wat om te volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit najaar zouden ze beginnen filmen, dus ergens midden volgend jaar? Er was wel wat commotie gezien het productiehuis dat De Mol heeft ontwikkeld een eigen TV-zender heeft gekocht en dat de zender waar ze vroeger bij zaten niet ingelicht was, ook al werkten daar nog enkele van de bedenkers bij. De inschrijvingen staan echter al een half jaar open en er is niets extra gemeld, dus ik denk dat ze er gewoon mee zijn doorgegaan.

Misschien dat ik de twee andere Vlaamse seizoenen die ik nog niet gezien heb ook eens ga bekijken. Het originele seizoen heb ik al gezien. Die opdrachten zijn niet zo spectaculair als in Wie Is De Mol. Misschien dat het tweede en derde seizoen daar wat verandering in gebracht hebben. Zal die twee eens bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nou, de bekende Nederlanders lijken nu toch echt bijna op. Zou tof zijn als ze vanaf volgend seizoen helemaal stoppen met BN'ers als deelnemers.

Desondanks ga ik 't zeker weer volgen dit seizoen. Op de zaterdagavond vanaf nu, dat wordt wel even wennen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de bekende Nederlanders lijken nu toch echt bijna op.

Inderdaad; van allen waren er maar vier die ik meteen van gezicht herkende, en slechts twee van hen waar ik ook meteen de naam bij had.

Op de zaterdagavond vanaf nu, dat wordt wel even wennen :)

Nou ben ik toch wel van mening dat er op zaterdag sowieso weinig boeiends op tv is, dus dit is zeer welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat NandroDavids zegt lijkt wel een beetje te kloppen, de bekende Nederlanders raken wel een beetje op. Ken niet zo veel van de deelnemers. Wel heb ik Klaas van Kruistum de avond voordat de deelnemers bekend werden gemaakt ontmoet (cool2.gif) bij de RadioRing 2015. Aardige gast waar je snel een praatje mee maakt, maar dan wel zich zelf ook graag in de spotlight zet.

Aan het promofilmpje hier boven te zien zitten er weer leuke opdrachten tussen. Dit jaar pak ik het trouwens wat anders aan. Ik zag dat er een kanaal op YouTube is wat per aflevering de verdachte gebeurtenissen op een rijtje zet. De vorige keer heeft het geleid tot de goede mol. Voor de liefhebbers: https://www.youtube.com/user/Joerivb

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...