Jump to content

Afscheid van een heldin


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    2

  • Michael

    2

  • super_senne

    2

  • Sir_Ballas

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, dit zag ik ook niet zo één-twee-drie aankomen. Oprecht bizar dat Jet er mee stopt: de meesten hier (incluis mezelf) zullen haar niet anders kennen dan een ontzettend gedreven en betrokken Administrator. Haar nieuwe gouden jasje is natuurlijk bijzonder terecht, maar het zal wel even wennen zijn. Het feit dat ''de plicht roept'' is hier natuurlijk geen onbekend verschijnsel, maar het is ontzettend zonde dat dit ten koste gaat van de forumwerkzaamheden. Maar ach, een clicheetje: zo gaan die dingen.

Jet, enorm bedankt voor alles, en hopelijk tot snel. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Dutchy, zo'n kans laat ik natuurlijk niet onbenut om een overdreven sentimenteel stukje te schrijven over mijn vele ervaringen met jou:

In 2006 was jij een random moderator die mijn allereerste topic sloot. Gedurende dat jaar ging ik je zien als een vrouw die me deed blozen als ik een compliment van je kreeg. Het jaar erop was jij zowel het meeste en minst populaire lid en wist ik niet wat ik moest vinden. Eind 2007 heb ik tegen je gelogen toen jij mij probeerde te beschermen. Jij was het die mijn excuses aanvaarde en mij nog een kans gaf. Je organiseerde toen het leukste event waar ik ooit aan heb meegedaan. En toen, op 03/10, was ook jij het die mij, nog vóór het einde van dat toernooi, de toegang tot mijn favoriete plekje moest ontzeggen.

Jarenlang was jij voor mij die tiran die mij gebanned had, en die koelbloedige kikker die op MSN mijn vele smeekbedes en dealtjes voor een unban in de wind sloeg. Voor mijn gevoel waren het eeuwen dat jij voor mij slechts een herinnering werd als dat wijf waar ik zo'n grote hekel aan had.

Jaren geleden, toen ik eindelijk volwassener begon te worden, was jij nog steeds dezelfde Dutchy, maar nu vanuit ander perspectief. In 2012 was jij het die mij onverwachts meenam naar de Superlid-afdeling, zonder mij nog te herkennen. Enkele weken later was jij het, die mij de perfecte gelegenheid gaf om mijn masker af te zetten. En toen, vijf jaar nadat je mijn geheugen in ging als dat kreng dat de deur van mijn favoriete plekje dichthield, was jij dezelfde vriendelijke dame die de deuren voor mij openhield en mij de ruimte gaf om mijn wisseldrank rustig te laten uitwerken.

In 2013, wat misschien wel mijn favoriete jaar op het forum was, kwam je met het aanbod om te helpen modereren (op een manier die ik nooit meer zal vergeten), waar ik niet lang over na hoefde te denken. Een jaar geleden was je die pittige tante in The City in een gang war dat uit niets meer bestond dan eindeloos heen en weer geroep... terwijl we op exact hetzelfde moment gewoon lol hadden met elkaar in MTA: SA.

Om deze lange en véél te melodramatische trip down memory lane kort te maken: ik heb zoveel meningen over jou gehad dat ik het onmogelijk samen kan vatten. Je leert tijdens het gamen, je bent dan weer poeslief en dan weer heel fel, dan weer voel ik me genegeerd omdat je me constant geen antwoord geeft, dan weer sta ik versteld over een gigantisch project dat je hebt georganiseerd, dan weer vind ik je onredelijk, dan weer vind ik je eerlijk, dan weer lijk je heel gesloten, dan weer lijk je heel open, dan weer ben je actief, dan weer heb je het druk, dan weer blablabla.......................................... en er is eigenlijk maar één ding wat alijd consequent is gebleven, één Dutchy die ik altijd gekend heb, en dat is Dutchy het crewlid. Je hebt zó veel voor het forum betekend (los van wat je voor de hele GTA-gemeenschap betekent), je kunt er alleen maar ontiegelijk trots op zijn. _O_

En nog iets:

EINDELIJK HEB IK MEER GEZAG OVER JOU DAN JIJ OVER MIJ, WHOOEHOOOOOOOOOOOOO! :dans: (ongenuanceerd I know maar laat me even van dit feit genieten)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk wel en niet verwacht. Begrijpelijk in zo'n situatie maar toch erg jammer!

Dank voor al je zichtbare en minder-zichtbare werk! Al heb er maar ruim een jaar van meegemaakt.

Succes met je nieuwe baan en hopelijk blijf je nog wel een beetje actief!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok wow. Dutchy, Jet, enorm veel respect voor wat je de afgelopen jaren hebt neergezet hier op het forum en op de talloze andere plekken in de GTA-scene. Als je met diezelfde inzet en kwaliteiten in het echte leven verder gaat, moet dat helemaal goed komen! Enorm veel succes gewenst ermee en wie weet tot ziens hier en daar op de fora!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zoals blijkt uit het stoelendans topic, ben ik weer terug op mijn oude stekje als admin. Toch wil ik van de gelegenheid nog even gebruik maken om hier nog even iedereen te bedanken voor hun hartverwarmende reacties. Daar was ik toch enorm blij mee.

Ik heb wel het gevoel dat ik wat uit te leggen heb. Ik ben zo enorm lang actief crewlid geweest op dit forum, dat het niet meer voelde als een hobby. Het voelde hoe langer hoe meer als een dwangmatige verplichting. Dan wordt het tijd om te stoppen. Lang heb ik getwijfeld, maar toen sprak ik af dat ik gewoon een tijdje zou aankijken hoe het was als ik in ieder geval voor de schermen geen admin meer was. Eigenlijk was mijn afscheid meer een sabbatical (die wellicht wel definitief zou worden) dan een echt afscheid. Achter de schermen ben ik admin gebleven en eigenlijk reageerde ik niet anders dan toen ik nog admin was, alleen voerde ik het niet uit. Het plezier kwam echter wel terug. Dit forum werd, hoewel ik maar een maandje eruit was, weer een hobby. Toen heb ik besloten terug te komen.

Ben blij dat ik weer zij aan zij mijn hobby kan gaan uitoefenen met Thundercover en Joriz, daarnaast ben ik overtuigd van een super leuke samenwerking met Guardian1980 in ons fantastisch mooie admin penthouse.

Oh, en dan nog iets:

En nog iets:

EINDELIJK HEB IK MEER GEZAG OVER JOU DAN JIJ OVER MIJ, WHOOEHOOOOOOOOOOOOO! static.gif (ongenuanceerd I know maar laat me even van dit feit genieten)

Ban-power honger.gif

Met liefde sluit ik nu dit topic. slotje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...