Jump to content
ERRWINS

Playstation 3-versie beschikbaar van GTA: San Andreas


med_gallery_1_5_409222.jpg

Rockstar Games heeft geheel onverwachts Grand Theft Auto: San Andreas uitgebracht voor de Playstation 3. Het spel verscheen vandaag 'opeens' in de Playstation Store. Vorig jaar kwam het spel al beschikbaar voor de Xbox 360. Deze versie heeft verbeterde graphics en draw-distance ter vergelijking met de Playstation 2-versie van het spel.

Alhoewel de Playstation 3-versie vrijwel identiek is aan de Xbox 360-versie, mist er wel een trophy waarbij de speler tien 'pimping missions' moet zien te voltooien. Deze is verwijderd zodat er ruimte kwam voor de platinum trophy.

De Playstion 2 Classics-versie van het spel is uit de Playstation Store verwijderd, waarvoor de Playstion 3-versie uiteraard voor de in plaats komt. Het spel kost nog respectievelijk 14,99 euro.

Eerst impressie van het spel. © Vadim M

Wat vind jij van deze beslissing? Laat het weten in een reactie!

Bron: Gamer.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik had de classic ooit eens gekocht... krijg ik nu deze voor in de plaats? Of ben ik nu gewoon 15 euro kwijt? :t

Nope, je zult 'm spijtig genoeg opnieuw moeten aanschaffen.. (Indien je ietwat betere graphics én trophies wil hebben, natuurlijk.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA San Andreas is wellicht het beste spel dat Rockstar ooit gemaakt heeft, maar dit is toch echt wel veel te duur voor wat het is. Uit deze versie is waarschijnlijk ook een heleboel muziek geschrapt t.o.v. de originele versie. Bijkomend nadeel is dat je geen gebruik kan maken van de enorme collectie van door spelers gemaakte mods, waaronder dus ook de immer populaire multiplayer mods.

Ik zie daarom geen enkel reden om deze versie van het spel voor het aangegeven platform aan te schaffen. Het is zéér gelockt dat het gewoon weggegooid geld is.

De PC versie kocht ik in 2006 voor 26 of 29 euro en daar kreeg ik een boek erbij met de DVD erin en de map. Het boek en de DVD heb ik nog altijd heel netjes

in mijn bureaukast bewaard :D Omdat het een V2.0 is, kan ik de DVD niet gebruiken vanwege, mods! :puh: Maar in ieder geval de volledige vrijheid qua modding.

En ben er ook eens dat GTA San Andreas het beste spel ooit gemaakt, zeker als ik het al sinds 2006 nog spel en eht uiteraard ook nog steeds mod.

Er moest een trophy verwijderd worden om ruimte te maken voor de platinum trophy? Watte??
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Is er een maximum aantal trophies dat een game mag hebben?

Dat lijkt me inderdaad niet. Het is nogal een onbegrepen keuze, wat R* al wel vaak maakte de laatste tijd.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had de classic ooit eens gekocht... krijg ik nu deze voor in de plaats? Of ben ik nu gewoon 15 euro kwijt? :t

Nope, je zult 'm spijtig genoeg opnieuw moeten aanschaffen.. (Indien je ietwat betere graphics én trophies wil hebben, natuurlijk.)

Dus ik ben nu 15 euro kwijt + een game? :t :t

Wat is dit voor een ongelooflijke naaistreek van Rockstar en Playstation store :t :t :t:@ Dan doe me die 15 euro ook maar weer die ik in de classic edition had gestoken toen de tijd omdat mijn ps2 het niet meer deed :@

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog niet eens gecombineerd als pakket ... Als je dan bedenkt dat je de hele 'Grand Theft Auto Collection' (III + VC + SA + IV + Episodes) bij momenten bij Steam kunt kopen voor nog geen 10 euro dan valt dit toch wel heel erg duur uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...