Jump to content
Thundercover

GTA Trilogy naar PlayStation 4


Vanavond vanaf 21:00 uur Nederlandse tijd zijn GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III te downloaden voor de PlayStation 4. Deze games maken deel uit van een verzameling PlayStation 2-klassiekers die ter ere van de twintigste verjaardag van de PlayStation worden uitgebracht. Volgens een blogpost van Sony zullen de games $14,99 per stuk kosten, wat waarschijnlijk €14,99 in de Benelux wordt.

gallery_13783_45_102004.png

De games zijn helemaal opgepoetst naar wat je van je andere PlayStation 4-games verwacht. Zo kunnen ze gespeeld worden in 1080p en is er ondersteuning voor de speciale functies van de PlayStation 4, zoals Remote Play, Activity Feeds, Live Broadcast, Share Play, en ondersteuning voor het tweede scherm voor de Vita of de PlayStation App. Ook meldt Sony dat de Trophies onder handen zijn genomen, maar welke Trophies de GTA's zullen krijgen is nog niet bekend. Al kunnen we verwachten dat die van GTA San Andreas gelijk zullen zijn aan de Achievements voor de Xbox 360, met waarschijnlijk opnieuw de Platinum Trophy in plaats van Trickster.

Bron: PlayStation.Blog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Owww daarom hebben ze de graphics zo slecht gemaakt voor Sanandreas op de PS-3.. Nu snap ik het., anders zie je geen verschil meer en dat willen ze natuurlijk niet

.l. :roll:.l.

En nou niet gaan blèren dat de ps3 een stuk zwakker is want GTA-5 zag er al nice uit dat hadden ze met Sanandreas ook in hogere grapics kunnen zetten dan wat ze nu je proberen aan te smeren.. !

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owww daarom hebben ze de graphics zo slecht gemaakt voor Sanandreas op de PS-3.. Nu snap ik het., anders zie je geen verschil meer en dat willen ze natuurlijk niet

.l. :roll:.l.

En nou niet gaan blèren dat de ps3 een stuk zwakker is want GTA-5 zag er al nice uit dat hadden ze met Sanandreas ook in hogere grapics kunnen zetten dan wat ze nu je proberen aan te smeren.. !

Je vergeet dat San Andreas op een hele engine draait die ook al 10 jaar oud is, wanneer je dit in mooi grafisch beeld wil moet er dus een hele nieuwe game gemaakt worden met de engine van GTA V...

Ik hoop dat uiteindelijk ook GTA IV naar de PS4 zal komen, geweldige games allemaal waarbij ik GTA V juist een flop vind

Vanavond maar eens kijken hoe het nou precies zit :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon GTA SA Xbox op Xbox 360 spelen toch?

GTA SA word wel heel erg uitgemelkt zeg. :puh:

GTA SA PS2 (DVD-versie)

GTA SA PS3 (digitale versie, omdat PS2-versie niet op een PS3 slim werkt)

GTA SA PS3 (verbeterde digitale versie)

GTA SA PS4 (digitale versie omdat PS2 en PS3-versie's niet op PS4 werken)

Bewerkt: door T2own-Gamer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owww daarom hebben ze de graphics zo slecht gemaakt voor Sanandreas op de PS-3.. Nu snap ik het., anders zie je geen verschil meer en dat willen ze natuurlijk niet

.l. icon_rolleyes.gif.l.

En nou niet gaan blèren dat de ps3 een stuk zwakker is want GTA-5 zag er al nice uit dat hadden ze met Sanandreas ook in hogere grapics kunnen zetten dan wat ze nu je proberen aan te smeren.. !

Jij hebt echt geen flauw benul van games en hoe ze ontwikkeld worden.

De 'PS3' versie was gewoon een port, deze liep onder emulatie, oftewel de PS3 simuleerde dat ie een PS2 was en draaide hiermee San Andreas.

De PS4 versie zal vast een remastered versie zijn, en dus de models van de Xbox/PC versie en betere draw distance, dus het zal er beter uit zien maar ook weer niet speciaal mooi.

In ieder geval, je komt nog behoorlijk teleurgesteld eruit als je denkt dat de PS4 versie van San Andreas er als GTA 5 uit ziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owww daarom hebben ze de graphics zo slecht gemaakt voor Sanandreas op de PS-3.. Nu snap ik het., anders zie je geen verschil meer en dat willen ze natuurlijk niet

.l. :roll:.l.

En nou niet gaan blèren dat de ps3 een stuk zwakker is want GTA-5 zag er al nice uit dat hadden ze met Sanandreas ook in hogere grapics kunnen zetten dan wat ze nu je proberen aan te smeren.. !

Jij hebt echt geen flauw benul van games en hoe ze ontwikkeld worden.

De 'PS3' versie was gewoon een port, deze liep onder emulatie, oftewel de PS3 simuleerde dat ie een PS2 was en draaide hiermee San Andreas.

De PS4 versie zal vast een remastered versie zijn, en dus de models van de Xbox/PC versie en betere draw distance, dus het zal er beter uit zien maar ook weer niet speciaal mooi.

In ieder geval, je komt nog behoorlijk teleurgesteld eruit als je denkt dat de PS4 versie van San Andreas er als GTA 5 uit ziet.

Je hoort mij niet zeggen dat het eruit moet zien zoals GTA-5 meer de graphics in het algemeen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owww daarom hebben ze de graphics zo slecht gemaakt voor Sanandreas op de PS-3.. Nu snap ik het., anders zie je geen verschil meer en dat willen ze natuurlijk niet

.l. icon_rolleyes.gif.l.

En nou niet gaan blèren dat de ps3 een stuk zwakker is want GTA-5 zag er al nice uit dat hadden ze met Sanandreas ook in hogere grapics kunnen zetten dan wat ze nu je proberen aan te smeren.. !

Jij hebt echt geen flauw benul van games en hoe ze ontwikkeld worden.

De 'PS3' versie was gewoon een port, deze liep onder emulatie, oftewel de PS3 simuleerde dat ie een PS2 was en draaide hiermee San Andreas.

De PS4 versie zal vast een remastered versie zijn, en dus de models van de Xbox/PC versie en betere draw distance, dus het zal er beter uit zien maar ook weer niet speciaal mooi.

In ieder geval, je komt nog behoorlijk teleurgesteld eruit als je denkt dat de PS4 versie van San Andreas er als GTA 5 uit ziet.

Je hoort mij niet zeggen dat het eruit moet zien zoals GTA-5 meer de graphics in het algemeen..

Dat zei ik dus ook niet....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb al een YT filmpje gezien en ben alles behalve onder de indruk, kan de games net zo goed op de PS2/PS3 spelen.

Dus tenzij ze eens in de aanbieding zitten voor 5 euro de stuk zal ik ze iig niet kopen.

Ook jammer dat mensen die de 'PS3' versie hebben gewoon de volle mep moeten betalen, heb Vice City meer dan 5x dus om nu weer 15 euro ertegenaan te gooien is iets te gortig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...