Jump to content

De GTA Top 40 - Uitslag!


Bassieboy35

Recommended Posts

Ik betwijfel alleen sterk welk nut het heeft, dikke kans dat de volgende lijst voor 90% hetzelfde is.

Of volgend jaar de top 20(bijvoorbeeld) van deze lijst verbieden zodat de volgende lijst niet op deze lijkt.

Hetzelfde nut als de top 2000 elk jaar; daar verandert ook bar weinig. :7

Het is gewoon een leuk concept en daarom wat mij betreft zeker weer voor herhaling vatbaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    6

  • Froodooo

    5

  • Dutchy3010

    4

  • RUBENN

    3

gallery_123064_235_1246.png

Wat betreft de herhaling, het zal de tijd leren als er nog een gaat komen. Als ik voor nu spreek wat mij betreft wel. Het was het eerste jaar, er waren 21 stemmen(!), al super veel. Misschien dat bepaalde mensen volgend jaar ook stemmen waardoor de lijst nog wat diverser wordt. Natuurlijk zal de top 10 nagenoeg hetzelfde zijn, maar dat betekent niet dat het voor een tweede keer er saaier op wordt.

Wat betreft de muziek:

De tiplijst (overige nummers) is toevoegd.

De Top 40 is nu aanklikbaar in de openingspost.

.

De lijst als afspeellijst op Spotify.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_123064_235_1246.png

Wat betreft de herhaling, het zal de tijd leren als er nog een gaat komen. Als ik voor nu spreek wat mij betreft wel. Het was het eerste jaar, er waren 21 stemmen(!), al super veel. Misschien dat bepaalde mensen volgend jaar ook stemmen waardoor de lijst nog wat diverser wordt. Natuurlijk zal de top 10 nagenoeg hetzelfde zijn, maar dat betekent niet dat het voor een tweede keer er saaier op wordt.

Wat betreft de muziek:

De tiplijst (overige nummers) is toevoegd.

De Top 40 is nu aanklikbaar in de openingspost.

.

De lijst als afspeellijst op Spotify.

Mooi die lijst zo op YT :D, even lekker luisteren. Ik zie dat de lijst loopt van #1 naar #40, kan je met YT ook de lijst achterstevoren afspelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi die lijst zo op YT icon_mrgreen.gif, even lekker luisteren. Ik zie dat de lijst loopt van #1 naar #40, kan je met YT ook de lijst achterstevoren afspelen?

Dat vroeg ik mij ook al af, maar tot nu toe heb ik die optie nog niet gevonden. boos.gif

Direct via YouTube kan het volgens mij niet, maar voor Chrome is er wel een plug-in waarmee je een afspeellijst zou moeten kunnen omdraaien: Reverse YouTube Playlist. Of 'ie werkt weet ik niet (ik heb 'm niet geïnstalleerd), maar dat zou je kunnen proberen.

Of je neemt de hele playlist op terwijl je van nummer 1 naar nummer 40 afspeelt, en je draait die opname achterstevoren af. Het enige nadeel is dat alle nummers dan ook van achter naar voor worden gezongen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hetzelfde nut als de top 2000 elk jaar; daar verandert ook bar weinig. emo.gif

Het is gewoon een leuk concept en daarom wat mij betreft zeker weer voor herhaling vatbaar. smile3.gif

En exact de reden voor mij om het juist niet te luisteren, en zo ook de zoveel keren ervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...