Jump to content

Favoriete cutscene


Tommie59

Recommended Posts

Iedereen kent ze wel; cutscenes, die korte filmpjes aan het begin van een missie.

Welke is jouw favoriet?

Mijn favoriete cutscene is toch wel die van de missie Fresh Meat in GTA V, omdat het eerste gedeelte geïmproviseerd is omdat Trevor over het hekje valt wat een grappige scene oplevert.

  • Vergeet niet de GTA en de missienaam te vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete cutscene is toch wel die van de missie Fresh Meat in GTA V, omdat het eerste gedeelte geïmproviseerd is omdat Trevor over het hekje valt wat een grappige scene oplevert.

Dit. Alle cutscenes met Trevor kwalificeren eigenlijk, wel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik het moeilijk vond om slechts één cutscene uit honderden te moeten kiezen ben ik wel overtuigd van mijn keuze. Mijn favoriete cutscene is die van de diamantendeal in het Libertonian tijdens de missie Museum Piece in GTA IV, de missie Collector's Item in TLAD en de missie Not So Fast in TBOGT. De cutscene waarin alle drie de hoofdrolspelers voor een eerste en meteen ook laatste keer samen zijn, de zogenaamde 'impossible trinity'. Wellicht is dit moment het belangrijkste in alle drie de games alsook heeft het een grote invloed op de levensloop van de diamanten in Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant topic, Tom. Moet eerlijk zeggen dat dit wel een hele lastige keuze is. Alle cutscenes heb ik ook niet bekeken, soms wil ik nog wel eens een keer te vaak op enter drukken. Maar goed, om er toch een te moeten kiezen. Er zijn er aardig wat die leuk zijn, maar die van Have a heart(Elizabetha) is mij toch wel bijgebleven, waar ze Manny en de cameraman doodschiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete cutscene is toch wel die van de missie Fresh Meat in GTA V, omdat het eerste gedeelte geïmproviseerd is omdat Trevor over het hekje valt wat een grappige scene oplevert.

Dit. Alle cutscenes met Trevor kwalificeren eigenlijk, wel. puh2.gif

Ook ik sluit mij hier bij aan. Trevor personage bootst nog al vaak met anderen en dat kan hij dan grappig over brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een cutscène overgeslagen. De eerste keren omdat ze meer uitleg geven over het verhaal (GTA is tenslotte niet enkel missies spelen, maar een heel verhaal), en later omdat ze gewoon goed zijn en vaak ook erg grappig. Het is bijzonder lastig om een favoriete te kiezen. Die met Brucie uit GTA IV zijn altijd bijzonder komisch, maar eentje die me altijd is bijgebleven is de openingsscène uit Body Harvest (San Andreas). Niet zozeer omdat het nou een bijzondere missie is, maar omdat Tenpenny daar onder diensttijd compleet high zit te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze wel goed uit GTA Online

volledig mee eens. Eerste keer dat ik hem zag dacht ik; wat klopt er niet aan die vent. Bleek dus dat het een undercover agent was. :7 Hoe Trevor reageert is ook altijd mooi. Alleen het stuk dat Trevor in huilen uitbarst is wel zielig, tot het punt dat er 'Series-A-funding completed' staat, dat is wel epic. 8)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...