Jump to content

Favoriete GTA-automerk


Svenie

Recommended Posts

Benefactor_emblem.pngBravado_emblem.pngEnus_emblem.pngGrotti_emblem.pngPegassi_emblem.pngPfister_emblem.png

Zoals iedereen wel weet werden in GTA IV, dat het begin van het zogenoemde GTA IV-era aankondigde automerken geïntroduceerd. Wagens zoals bijvoorbeeld de Banshee en Comet werden modellen van een automerk en dienden vanaf dan vermeld te worden als respectievelijk de Bravado Banshee en de Pfister Comet.

Vrijwel elk GTA-automerk is gebaseerd op een bestaand automerk en een volledig overzicht is terug te vinden op deze WikiGTA-pagina. Mijn vraag aan jullie is nu: wat is jullie favoriete automerk? Je keuze kan afhankelijk zijn van de modellen die tot het merk behoren of van het bestaande automerk waar het GTA-automerk op gebaseerd is of enige andere reden natuurlijk.

Albany_emblem.pngDeclasse_emblem.pngDundreary_emblem.pngImponte_emblem.pngKarin_emblem.pngVapid_emblem.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, een lastige keuze. Maar ik geef m'n voorkeur uiteindelijk aan 't automerk Grotti gezien ik een handvol

auto's echt aantrekkelijk vind. Daarbij ben ik ook in 't bezit van een paar auto's van hetzelfde merk in GTA Online, zoals de Turismo R, Cheetah

en de Carbonizzare. De besturing van de desbetreffende voertuigen is ook fijn (uitgewerkt). Dus ja, dan heb je al snel je keuze gemaakt, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn onbetwiste favoriet is Ferocious :)

Zoals iedereen wel weet werden in GTA IV, dat het begin van het zogenoemde GTA IV-era aankondigde automerken geïntroduceerd.

Twee fouten in één zin? Ik ben beter van je gewend, Svenie! Automerken bestonden al voor GTA IV! Daarbij ''kondigde'' GTA IV het HD-era niet aan, maar luidde het in :Y .

tot de volgende x doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet de bedoeling dat we elkaar gaan afrekenen op taalfouten.

Mijn favoriete merk is Enus. Ik vind luxe auto's toch wel het meeste interessant, ik hoef niet het snelste van het snelste te hebben. Enus heeft onder andere de Cognoscenti gemaakt. Praktisch gezien de mooiste uit het spel; redelijk snel, ziet er goed uit en kan ook nog eens lekker door de bochten slippen. Benefactor komt ook wel in de buurt van een mooi merk, gezien daar ook wel redelijke luxe auto's tussen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor Bravado. De Buffalo is mijn favoriete auto in zowel The Ballad of Gay Tony en GTA V. Ook vind ik de Bison een fijne en mooie pickup. Vooral het feit dat er mensen achterin de laadbak kunnen is een leuke toevoeging. De Banshee blijft natuurlijk ook een klassiek GTA voertuig.

Heb overigens niet zoveel met sportwagens. Ik heb liever een leuke sedan of pickup die een goede besturing heeft. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies de Pegassi omdat ik graag in de Infernus rijd in Vice City (Stories), San Andreas, IV en V.

Daarnaast vind ik de Bati in zowel IV als V de beste motor, is de Zentorno een beest van een wagen en kies ik meestal de Speeder voor op het water.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan eigenlijk niet eens kiezen :7

Ik denk dat Vulcar, Karin en Bravado m'n favorieten zijn, vanwege de Warrener, Sultan, Futo en Rebel, en Buffalo, Youga, Banshee, Gauntlet, Rat-Loader/Truck, Verlierer, en Feroci.

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Twee fouten in één zin? Ik ben beter van je gewend, Svenie! Automerken bestonden al voor GTA IV! Daarbij ''kondigde'' GTA IV het HD-era niet aan, maar luidde het in yep.gif .

tot de volgende x doei zwaaien.gif

Gelukkig ben jij er dan om mij op deze fouten te wijzen Dotz. Ik heb je altijd al een held gevonden en zeker nu wanneer je mijn zwakke momenten zo eenvoudig lijkt op te merken. Kudos voor jou vriend!

Ontopic: van alle automerken is Dewbauchee mijn favoriet. Aston Martin is altijd al één van mijn favoriete automerken geweest en voertuigen als de JB 700 in GTA V en de Super GT in GTA IV zijn echt prachtige bolides om mee rond te rijden. Daarnaast heb ik ook wel een zwak voor Weeny, dat gebaseerd is op Mini. Stiekem hoop ik dat ze nog steeds een sportversie van de Issi maken, naar het model van een Mini Cooper S.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favorieten zijn toch wel Vapid, Declasse en Vulcar vanwege de Sadler (Heerlijke auto en je kan een fiets makkelijker in de laadbak kwijt), de Granger (Goeie handling en je kan er 8 mensen in/op kwijt en de Rancher (Gewoon heerlijke auto) en de Ingot Heerlijke cruiseauto)

Ik ben ook niet zo van de sportwagens, ik heb liever een auto waar je overal goed grip mee hebt en die minimaal vier deuren heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Mijn favoriete automerken zijn Benefactor, Enus, Karin en Gallivanter. Enus heeft een paar leuke voertuigen, ik vind met name de Cognoscenti en de Windsor wel toffe wagens. Ik vind de Intruder en Futo van Karin ook fijne wagens. Maar als ik echt een favoriete merk moet kiezen dan zou ik voor de Gallivanter gaan. Een merk dat in GTA V pas gekomen is met de komst van de Gallivanter Baller maar het is toch wel een van de wagens waar ik het liefst in rijd wanneer ik GTA V speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...