Jump to content

Welke SA tips hebben jou het best geholpen?


Dutchy3010

Recommended Posts

Lijkt mij leuk om een overzicht te maken van tips die jou enorm geholpen hebben bij het spelen van San Andreas (de eerste keer). Met name gefocust op (sub)missies, vandaar dat dit topic in "Missie Hulp" staat.

Ben benieuwd wat jullie allemaal geholpen heeft.

Ik trap af:

  • Wrong side of the tracks: Niet op de rails blijven rijden, maar er net naast, zodat je sneller kunt rijden en Big Smoke beter kan schieten.
  • Freefall: Niet te recht op het vliegtuig afvliegen, want dan wordt de hoek om te draaien moeilijker en ben je sneller het overzicht kwijt.
  • Vertical bird: Je kunt al vliegtuigen uitschakelen door ze van tevoren te vernietigen

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde probleem met Amphibious Assault. Met een hoge framerate zwemt Carl om een of andere bizarre uitzonderlijk traag waardoor het, zelfs met volle lung capacity, onmogelijk is om onderwater door zo'n opening te zwemmen.

Verder de tip om een Jetpack of een helikopter te gebruiken in de missie Up, Up and Away. Wel weer een klassiek gevalletje van Developer's Foresight door een soldaat met een rocket launcher op het helikopterplatform te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wrong side of the tracks: Niet op de rails blijven rijden, maar er net naast, zodat je sneller kunt rijden en Big Smoke beter kan schieten.

Dit is ook een gouden tip geweest voor mij, inderdaad... Eerst was Wrong Side of the Tracks altijd een struikelblok, maar bovenstaande tip maakte de missie een fluitje van een cent.

Wat ik ook altijd praktisch vond, was een handigheidje bij Explosive Situation: wanneer je de bouwvakker die bij het dynamiet staat van te voren al doodsnipet, gaat het tijdslimiet van het bemachtigen van het dynamiet ook weg. Of bij Are You Going to San Fierro? kun je het verbranden van The Truth's hobbytuintje ook gemakkelijker maken door gebruik te maken van granaten of molotovs. Niet per se tips die broodnodig zijn, maar het was altijd wel makkelijk om ze te gebruiken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn: geen een.

Ik heb wel ooit eens vroeger 2 docenten weten te strikken om tijdens mijn lessen de dans-/lowriderbounce-missies te doen in San Andreas. Dat heeft me überhaupt wel het meest geholpen wat ik ooit in een game heb meegemaakt. (dat vergeet ik ook nooit meer :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet missie-gerelateerd, en ook niet specifiek SA, maar waar ik altijd enorm baat bij heb gehad, is zodra je een gebied vrij hebt gespeeld, meteen de collectables verzamelen. Een collectie wapens bij m'n safehouse is altijd enorm handig geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet vaak tips nodig gehad met GTA San Andreas, wel had ik veel moeite met de missie Wrong Side of the Tracks. Gelukkig was het vrij simpel om gewoon op de trein te kunnen springen met de Sanchez en daar vanaf de Vagos te vermoorden. Die tip heeft me heel erg geholpen om verder te gaan met de missie. ;)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

In 't algemeen had nooit 'echt' moeite met GTA SA, maar als ik beslist onder druk kwam te staan dan gebruikte ik weleens bruikbare 'cheats' om

het voor mezelf wat gemakkelijker te maken tijdens de betreffende situatie. Voor de rest, nee, 't spel was achteraf wel vele malen eenvoudiger

dan dat ik het van te voren dacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...