Jump to content

Budget Game PC bouwen


GolfG60

Recommended Posts

Ik heb wat vraagjes aan jullie, ik kan weer aan een groot deel van mijn oude Game PC komen voor niks en sommige dingen heb ik nog.

PC kast, videokaart, moederbord, hdd's, ik hoef alleen nog maar aan een 1366 CPU, geheugen en een voeding te komen.

Nu zie ik een Intel i7 960 te koop staan, voor 80 euro, een Corsair 12GB triple channel kit voor 90 euro, en dan zit ik aan een Corsair CX600M te denken.

Om en nabij zijn de kosten dus 250 euro, wat denken jullie, is dit het waard?

Ik wil over een tijd een andere videokaart erin steken maar eerst wil ik PC gamen weer proeven dus vandaar.

En voor de snuggere onder ons, ja, ik weet dat het ouwe rommel is maar dit systeem zou hedendaagse games nog prima aan moeten en daar draait het mij om.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was eigenlijk het eerste wat ik tegen kwam, de G.Skill is ook goed, heb ik ook een setje van in mijn Mac en bevalt goed.

Voeding pak ik denk ik de VS650, kost ook al een stukje minder.

Zit ik dan rond de 130 euro incl. verzenden, en dan moet er nog een CPU bij.

Denk dat ik met een i7 950 icm. een GTX650 GTA 5 wel aardig kan spelen of niet?

Belangrijkste vind ik nog dat ik mijn oude games weer kan spelen, zoals GTA 4 etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik eerder voor een GTX750Ti zou gaan. Of een 760, kan ook. Zullen denk ik voor €70-80 euro per kaart gaan op Tweakers, en als je een mooi bord hebt net SLI kan je misschien voor een prikkie 2 kaarten kopen. Denk alleen niet dat je dat zal doen, maar het is een mogelijkheid. Voeding is goed. Corsair maakt goede producten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die GTX650 kost mij maar 5 euro dus ja, is ook maar om er weer in te komen, indien het bevalt zal er iets van een GTX960 of 970 komen.

Dan komt er ook een waterkoeling setje om de CPU naar de 4ghz te brengen, maar eerst kijken of PC gaming weer gaat bevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De 750ti kan niet in sli. En de gtx 650 ook niet, wel de 650ti boost.

Bron: http://www.geforce.com/whats-new/articles/introducing-the-geforce-gtx-750-class (ctrl+f en dan sli intikken)

http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-650

Je kan opzich die 650 kopen voor 5 euro. Je zal Gta V goed kunnen spelen, niet op z'n hoogst, mr goed. Als je 'm overclockt kan de fps omhoog schieten tot zo'n 10 tot 20fps. Als je op een gegeven moment die kaart zat bent koop je een nieuwere videokaart, de prijzen zullen dan ook wat minder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...