Jump to content

big smoke veranderen in tempenny


mekane

Recommended Posts

goeie avond weet iemand een handige manier om de skin van big smoke te vervangen in die van tempenny .. ik wil het in me cutscene aanpassen heb al geprobeert om de txd van tempenny te replace over die van big smoke dat was helaas geen succes :( ik wil enkel een stukje van the end of the line filmen waarin smoke doodgaat hoop dat iemand iets weet

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Cutscenes gebruiken doorgaans aparte models en deze bevinden zich in cutscenes.img en niet in gta3.img. Diegene waar je naar op zoek bent zijn waarschijnlijk cssmokevest.dff/txd en cssmokevest2.dff/txd.

die heb ik ook vervangen voor tempenny maar dan krijg ik een blanco big smoke ervoor terug

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de .txd van Big Smoke exporteren en dan weer importeren naar die van Tenpenny. Dat moet volgens mij voldoende zijn.

Betwijfel ik. Dan heb je textures die niet overeenkomen met het model?

Edit;

Niet goed gelezen denk ik :7 je hebt waarschijnlijk idd alleen de dff (het model) goed vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...