Jump to content

GTA IV savegame wilt niet laden


Joost01

Recommended Posts

Hoi hoi,

Heb GTA aan de praat, alleen een 100% savegame krijg ik niet werkend, de savefile zit in de documenten map waar die hoort en de xlive.dll in de GTA map bij programma's.

Heb voor ik dit deed eerst Niko naar het savehouse gebracht en het spel opgeslagen deze staat op slot 1 en de laatste slot dus dubbelop.. o_o'

Ik kan niet de 100% savegame openen wat ik ook raar vind dat ik niet kan inloggen op de social club terwijl mijn codes wel gewoon juist zijn.

Kan iemand me helpen?

--

Vraag me af wat ik fout doe.. traantjes.gif

Hopelijk kan iemand me helpen want wil graag een aantal mods erin zetten zodat ik kan spelen. koffie.gif

--

Ik ben al dagen bezig, heb net voor de zoveelste keer GTA IV eraf gehaald en opnieuw erop gezet nu start GTA IV dus niet meer...

Rockstar social club is er ook af want kreeg een melding dat die niet meer nodig is.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? traantjes.gif

>>> Door PrioX: Berichten samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je inlogt bij SocialClub, wat krijg je dan voor melding?

Voor de 100% savegame, heb je hem in de juist map geplaats, is de savefile zelf niet corrupt? Probeer eens dezelfde savefile opnieuw te downloaden en/of een andere te zoeken.

Hier nog een filmpje hoe je een 100% savefile( met download links) installeert.

En hier de steam pagina voor het zelfde.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=314476033

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net GTA IV weer opnieuw geinstalleerd, als ik probeer in te loggen bij social club dan krijg ik deze melding (zie screen)

post-105755-0-79131100-1460195943.png

De logincodes zijn gewoon juist dus daar ligt het niet aan, via mijn browser kom ik wel gewoon in het account.

Edit, welke Xlive.dll en 100% savegame raadt jij me aan te gebruiken?

Als ik op offline klik in social club dan start het spel gewoon op maar was altijd via social club dat ie dan pas de 100% savegame ziet.

Voor even heb ik nu geen savegame of Xlive.dll geplaatst wil het even stap voor stap doen.

Bewerkt: door Joost01
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat je wel op je browser kan inloggen en niet via het spel. Hoelang is dat al, anders even wachten?

Ik zou de save game en xlive.dll van het filmpje proberen, in de beschrijving staat een download(.rar) en die kan je uitpakken, daar in zitten de savegame en de .dll, ook nog 2 readme's. Lees die ook goed door, daar staat precies waar ze moeten, zo ook in het filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag me niet hoe, maar het spel heeft uit zich zelf updates uitgevoerd, nu kan ik offline spelen en laad de savegame gelukkig!

Dan heb ik nog een vraag:

Welke ELS (voor zwaailichten) en welke SparkIV moet ik gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...