Jump to content

[WidM] Week 3 - Goed gevonden is goed gestolen


Bassieboy35

Recommended Posts

Kan, of iemand die totaal geen idee heeft wie de mol is, wil m in t begin in zetten

Alsnog is een vrijstelling later in het spel meer waard dan nu(en niet omgekeerd) omdat je meer kans hebt dat je eruit ligt(minder deelnemers). Wiskunde enzo.

Maar goed, het heeft dus bitter weinig zin dat ik een PBtje stuur?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    9

  • 3L1077

    8

  • KoningJesper

    4

  • MegaPilot

    3

Top Posters In This Topic

Klopt, maar het komt er op neer dat ik op dit moment (en dus eigenlijk nooit) niemand een vrijstelling gun :puh:

Kan, of iemand die totaal geen idee heeft wie de mol is, wil m in t begin in zetten

Wiskunde enzo.

Weet ik. Ik had een 9.6 voor afgelopen proefwerk :engel:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Nouja ergens heeft het wel zin. Als er bv al wel iemand heeft gestuurd fan moet iedereen insturen anders Is het geld er voor niks af gegaan (100 eu per niet ingestuurde pb)

Tenzij niemand instuurt en dus geen vrijstelling in het spel komt, dan en alleen dan Is het voordelig om 800 eu te spenderen

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, dan ga ik stemmen en zet ik Skullz-000 op 1. Iedereen die nog niet gestemd heeft, doe het nu nog en zet ook Skullz-000 op één. Onmiddelijk.

Leuk ook dat je de hele discussie vooraf met een plan negeert, naja wat maakt het ook uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, dan ga ik stemmen en zet ik Skullz-000 op 1. Iedereen die nog niet gestemd heeft, doe het nu nog en zet ook Skullz-000 op één. Onmiddelijk.

Leuk ook dat je de hele discussie vooraf met een plan negeert, naja wat maakt het ook uit.

Leuk ook dat jullie niet verder gekomen zijn dan een discussie en een plan. Als je weet dat je niemand kunt vertrouwen in dit spel, waarom kiezen jullie er dan voor om iets te proberen wat juist alléén maar werkt als iederéén te vertrouwen is?

Nee, het enige goede plan in dit topic plaatste jij:

Weet ook dat de mol het plan heel makkelijk kan dwarsbomen, 5 dezelfde keer 1 naam zal iig niet lukken. Op safe spelen en zo min mogelijk geld verspelen zal het slimste zijn.

Dat er dan iemand een vrijstelling krijgt, het zei zo. Probeer zo random mogelijk in te vullen.

En hopelijk wordt de vrijstelling te niet gedaan door de zwarte vrijstelling.

Dus ik denk gewoon wel iets stemmen, de mol dwarsboomt toch wel. Beter iemand een vrijstelling en zo weinig mogelijk geld er uit, dan dat er 7 mensen niet stemmen en de mol(of toevallig net iemand anders) wel stemt met als gevolg en 700 er uit en toch iemand een vrijstelling

Ik was vandaag afwezig, maar ik heb geen zin om straks vierkant te worden uitgelachen door de mol omdat we de hele opdracht alleen maar ongemakkelijk en naïef om ons heen hebben zitten staren en onze vingers gekruist hebben gehouden. Liever dan maar voor lief nemen dat iemand die vrijstelling wint, (kun je zelf nog een voorkeur aangeven én wie weet win jij hem wel), maar wel ondertussen de mol dwarsbomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt maar nu Is het te laat helaas, er krijgen toch niet meer dat iedereen stemt, en het leek er een beetje op dat niemand ging stemmen (dat Is als je iedereen gelooft, maar dat hou je nou overal)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...