Jump to content

[WidM] Week 4 - Keuzestress


Bassieboy35

Recommended Posts

Keuzestress

Wat een geluksvogels zijn jullie toch als ik zo naar de opdracht kijk. Graag had ik jullie deze opdracht niet willen geven en meteen naar opdracht twee willen gaan, maar we hebben nou eenmaal een persoon nodig. Deze opdracht bestaat uit een kandidaat kiezen die inzicht heeft en te vertrouwen is. Niet zo moeilijk toch? Jullie krijgen ook nog eens €1000,- voor de pot als er unaniem besloten wordt. Unaniem wil zeggen dat iedereen het met de keuze eens is en allemaal op dezelfde persoon heeft gestemd. Anders hanteren we de methode van de meeste stemmen op een persoon.

Dat betekent dus ook dat diegene waar het ervoor uit ziet dat die gekozen gaat worden ook op zichzelf moet stemmen om unanimiteit te behalen. En ja, dat is mogelijk. Er mag overlegd worden bij deze opdracht. Als er binnen de tijd niet duidelijk naar voren komt wie de kandidaat gaat worden, dan kiest de organisatie de kandidaat uit.

De kandidaat die uiteindelijk gekozen is, krijgt in de volgende opdracht een aparte taak. Laten we zeggen dat hij niet zozeer deelneemt, maar de mensen gaat sturen. Meer vertellen we er voor nu nog niet over. Aan jullie de taak om verstandig kiezen en dus stemt op iemand die je vertrouwt...

Stemmen op een kandidaat doe je door een post te plaatsen met daarin de vetgedrukte tekst "Mijn stem gaat uit naar ... .". Wederom vervang je de puntjes weer voor de naam van diegene die jij deze taak toevertrouwd. Aanpassen is niet mogelijk; heb je eenmaal je keuze gemaakt? Dan blijft deze keuze. Een overleg van te voren is dus wel zo handig om unanimiteit te behalen.

Jullie hebben tot maandag 11 april 23:59 om iemand aan te wijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    11

  • SpacyColours

    11

  • KoningJesper

    8

  • JasonStatham

    4

Top Posters In This Topic

Unaniem :O, dat wordt nog wat met deze groep.

Nou ja bij deze stel ik mij voor als kandidaat.

Ik vertrouw mijzelf 100%, de afgelopen testen zat ik zeg maar ongeveer 50/50 op Nick en persoon x, en test twee op Apshy en persoon x

(Hier en daar wel een vraag wat algemener in gevuld natuurlijk) Ik heb zo het idee persoon x de mol is. Wie dat is vertel ik natuurlijk niet, maar bij beide testen had ik ingezet op persoon x, en nick en apshy. En nick en apshy zijn er uit nu.

Eerdere opdrachten hebben bewezen dat als we niet snel tot een conclusie komen dat het helemaal fout gaat.

Dus bij deze draag ik mij zelf aan.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Maar voor unanimiteit moet diegene dus ook op zich zelf stemmen?

:Y 2e alinea, 1e regel.

Dus laten we in ieder geval niet voor Asphy gaan :puh:

Spacy zet zich in voor twee en is altijd wel helder. Dus lijkt mij de ideale kandidaat om ons te 'sturen'.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, wat is het verleidelijk om nu gewoon even vetgedrukt SpacyColours te typen. Maar oké, laten we even wachten met stemmen tot iedereen of de meesten hun voorkeur hebben verduidelijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja bij deze stel ik mij voor als kandidaat.

Ik vertrouw mijzelf 100%, de afgelopen testen zat ik zeg maar ongeveer 50/50 op Nick en persoon x, en test twee op Apshy en persoon x

(Hier en daar wel een vraag wat algemener in gevuld natuurlijk) Ik heb zo het idee persoon x de mol is. Wie dat is vertel ik natuurlijk niet, maar bij beide testen had ik ingezet op persoon x, en nick en apshy. En nick en apshy zijn er uit nu.

Eerdere opdrachten hebben bewezen dat als we niet snel tot een conclusie komen dat het helemaal fout gaat.

Dus bij deze draag ik mij zelf aan.

Ik mag hopen dat je op een sollicitatiegesprek betere argumenten kunt verzinnen, vriendelijke vos.

Ik denk wel dat ik de meest kordate persoon ben in de groep momenteel. Kijk maar naar de laatste twee opdrachten, daar was ik toch één van de weinigen die tussen alle chaos het aandurfde om knopen door te hakken.

We moeten hier ook weer niet te lang over discussiëren, want de kans dat iemand morgen te laat is met stemmen is vrij groot.

Één ding spreken we allemaal af: we stemmen hoe dan ook unaniem. Ook als het iemand is die jouw mol is, of als je liever zelf was gegaan, jammer dan. Laten we proberen ons verloren geld met die kamernummers met deze opdracht weer terug te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Één ding spreken we allemaal af: we stemmen hoe dan ook unaniem. Ook als het iemand is die jouw mol is, of als je liever zelf was gegaan, jammer dan. Laten we proberen ons verloren geld met die kamernummers met deze opdracht weer terug te verdienen.

Eens. 1000 € is een aadrig groot bedrag en als we dat al kunnen behalen met unaniem stemmen meoten we dat doen. Dus jongens: STEM UNANIEM!
Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik het idee dat als jij niet aangespoord om te stemmen bij de vrijstelling opdracht, dat dan niemand haf gestemd, nu stemden twee mensen jij en iemand die door jou Was geïnspireerd blijkbaar.

Maar idd unaniem moet het zijn dus ook wellicht met tegenzin

Bij de eerste opdracht hakte je misschien die 'knopen' door maar je ging wel snel mee met iemand die al eerste wat riep zo maar. Het was dan natuurlijk allemaal random, maar toch.

Laten we anders eerst wachten totdat iedereen zijn mening heeft gezegd. (mits men reageert natuurlijk :7)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik het idee dat als jij niet aangespoord om te stemmen bij de vrijstelling opdracht, dat dan niemand haf gestemd, nu stemden twee mensen jij en iemand die door jou Was geïnspireerd blijkbaar.

Dat klopt niet, want ik stemde als tweede. Dus ook als ik niets had gedaan was de vrijstelling naar MegaPilot gegaan en waren we nog eens extra 100 euro kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...