Jump to content
Bassieboy35

GTA: Online: Wat kunnen we verwachten?


De laatste tijd is er nogal veel kritiek op de updates die worden uitgebracht. De updates zouden te simpel zijn en te klein om er iets 'spectaculairs' van te vinden. Gelukkig kwam er gisteren goed nieuws; Rockstar Games kwam met info over toekomstige content. En die content gaat verder dan inhoud van de recentelijke updates. Overigens is er voor de groep wellicht een oplossing, maar later daarover meer. We hebben het eerst voor je op een rijtje gezet.

gallery_123064_235_30203.jpg

VIP Organisaties

Al enige tijd terug werd de optie geïntroduceerd om je eigen organisatie te starten bij een bedrag van $1.000.000,-. Hier had je al een zevental missies, zoals het beschermen van je jacht, die je kon doen. In de toekomst mogen we meer van deze mogelijkheid gaan verwachten. Om te beginnen zullen er nieuwe Headquarters bij komen die als thuisbasis van je organisaties dienen. Daarnaast zullen er nog warehouses komen om alle bezittingen van je organisatie op te slaan. Je zal bijvoorbeeld juwelen en verdovende middelen kunnen kopen of verkopen. Kortweg drugsdealen dus. Helaas is er verder nog niets over bekend, maar het klinkt veel belovend.

Stunt en fun

Volgens Rockstar kunnen we in de toekomst ook een groot aandeel fun en stunt gerelateerde dingen verwachten. Er komen nieuwe auto's bij die daarvoor geschikt zijn, maar ook attributen. Om een voorbeeld te geven: de foto hieronder beschrijft een beetje wat we kunnen verwachten. Immense ringen om de Maze Bank waar je doorheen kan racen en stunten.

gallery_123064_235_167643.jpg

En verder...

geeft Rockstar aan dat de Adversary Modes zullen blijven komen met daarbij ook de bijbehorende Event weken, zoals deze week de Time Trial week.

En om even terug te komen op het eerder aangehaalde, mocht je nou denken het beter te weten, dus tips hebben voor Rockstar Games? Dan kan je naar GTAOnline@rockstargames.com je feedback of ideeën sturen. Wellicht dat ze er dan wat mee gaan doen.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het enige wat ik verlang zijn dedicated servers, ver weg van Social Club en de belabberde anti-cheat. Een server waar je zélf de volledige controle over hebt en die je volledig naar je eigen hand kan zetten. Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren zolang de Shark Cards geld in het laatje brengen en zolang er mensen zijn die ze blijven kopen. Dat is wel bewezen door de reactie van Take-Two jegens de multiplayer mods voor V die in ontwikkeling waren.

Ik denk wel dat echte freeroam de interesse terug kan aanwakkeren. Maar dan bedoel ik ook échte freeroam; je bent geenszins afhankelijk van geld. Naar hartelust voertuigen en wapens spawnen, teleporteren naar eender waar op de map, je uiterlijk veranderen, etc. Enfin, alles wat de Native Trainer biedt, maar dan online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het enige wat ik verlang zijn dedicated servers, ver weg van Social Club en de belabberde anti-cheat. Een server waar je zélf de volledige controle over hebt en die je volledig naar je eigen hand kan zetten. Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren zolang de Shark Cards geld in het laatje brengen en zolang er mensen zijn die ze blijven kopen. Dat is wel bewezen door de reactie van Take-Two jegens de multiplayer mods voor V die in ontwikkeling waren.

Ik denk wel dat echte freeroam de interesse terug kan aanwakkeren. Maar dan bedoel ik ook échte freeroam; je bent geenszins afhankelijk van geld. Naar hartelust voertuigen en wapens spawnen, teleporteren naar eender waar op de map, je uiterlijk veranderen, etc. Enfin, alles wat de Native Trainer biedt, maar dan online.

Helemaal mee eens. Zule servers zijn er ook in MTA en dat is gewoon geweldig. Maar Sharkcards, he

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Best een leuke update al zeg ik het zelf. Toch hoop ik dat ze eens een goede keuze uit wagens maken voor de Lowrider update's. De Manana zou een goed voorbeeld kunnen zijn.

Misschien een leuk ideetje om op te sturen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Best een leuke update al zeg ik het zelf. Toch hoop ik dat ze eens een goede keuze uit wagens maken voor de Lowrider update's. De Manana zou een goed voorbeeld kunnen zijn.

Misschien een leuk ideetje om op te sturen?

want 12 lowriders zijn al niet genoeg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wellicht is 't een verstandig(ere) keuze om met 'n geheel nieuwe én frisse concept aan te komen i.p.v. GTA Online te forceren met simplistische

updates (hoewel ik eerlijk moet toegeven dat die ringen rondom de Maze Bank er wél gaaf uitzien). Maar ach, 't is ieders z'n mening denk ik zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Stunt en fun lijkt me leuk om te doen. Toch is de 'liefde' voor Gta V/Online zo goed als weg en speel ik het bijna nooit meer.

Online reden:

Hackers

Offline:

Data raakt vaak corrupt, random bugs. (ik mod niet!)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...