Jump to content

PS3 Money mod online, nu gebanned... (DOM!)


mrTycan

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Ik ben een beetje dom geweest. Ik ben 35 jaar en game al best lang, maar helaas kon ik de verleiding niet weerstaan toen een neefje van mijn buurjongen mij aanbood om wat geld te modden in Online... Dit bleek achteraf wel érg veel, 10 miljard op de bank en 60 miljoen cash...

Nu heb ik een ban (ip) gekregen van 10 dagen (tot 19-05) omdat ik dus flink aan het shoppen ben gegaan. Nou ja, binnen 20 minuten had ik de ban al te pakken haha.

Mijn vraag. Ben je na de ban alles kwijt? Ik had 8 auto's gekocht en volledig getuned, en een nieuw appartement.

Nogmaals, ik weet dat het erg dom was en zou het normaal gesproken niet doen. Maar de verleiding was best groot omdat het me werd aangeboden...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik heb begrepen ben je alleen het geld kwijt, alles wat je ermee hebt gekocht heb je als het goed is nog.

Tenminste zo is het op de pc in ieder geval had ik gehoord, weet niet 100% zeker of het op de ps3 het zelfde zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dank jullie wel.

Ik had echt zoiets van WTF?? toen ineens de mededeling op t scherm kwam haha. Had dit op PS3 niet meer verwacht met al die hackers en weet ik veel wat tegenwoordig op Online...

Maargoed, weten we ook hoe dit gaat. Het was mijn eerste keer cheaten ooit... LOL

Link to comment
Delen op andere websites

Die 20k is al meer dan ik had dan vóór de mod... hahaha

Er is alleen een money mod gebruikt, verder niets (al schijnt dat wel een mod te zijn waar ze het strengst op reageren).

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht 'n ietwat late reactie, komt mede door m'n inactiviteit en laksheid.. Maar uh, daar gaat dit topic niet over.. Ik kwam hier effe om m'n zegje te doen omtrent dit onderwerp; 'k Vind het nogal merkwaardig dat R* nog steeds na al die jaren de handen uit de mouwen steekt voor de PS3-versie van GTA V (misschien ondernemen ze ook maatregelen tegen de Xbox 360-versie, maar dat kan ik niet met volle zekerheid zeggen). Ik heb ook eens een keer 'n slordige vier ton van zo'n dwaas gekregen als cadeau (zag daar namelijk geen vlieg kwaad in), en sindsdien ik d'r mee rondloop heb ik werkelijk nog nooit een affaire o.i.d. ontvangen van hun.. Zelfs geen tijdelijke blokkering. Ze pikken enkel de kwajongens eruit die de gehele sessie zowat lopen te modificeren met de meest kinderachtige mods, maar ach ja, ik heb daar geen moeite mee. In tegenstelling zelfs, ik ben daar zeer trots op! Met alle mankracht proberen ze alle klojo's één voor één te verbannen! Weg met die schorem. :7:tu:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht 'n ietwat late reactie, komt mede door m'n inactiviteit en laksheid.. Maar uh, daar gaat dit topic niet over.. Ik kwam hier effe om

m'n zegje te doen omtrent dit onderwerp; 'k Vind het nogal merkwaardig dat R* nog steeds na al die jaren de handen uit de mouwen steekt

voor de PS3-versie van GTA V (misschien ondernemen ze ook maatregelen tegen de Xbox 360-versie, maar dat kan ik niet met volle zekerheid

zeggen). Ik heb ook eens een keer 'n slordige vier ton van zo'n dwaas gekregen als cadeau (zag daar namelijk geen vlieg kwaad in), en sindsdien

ik d'r mee rondloop heb ik werkelijk nog nooit een affaire o.i.d. ontvangen van hun.. Zelfs geen tijdelijke blokkering. Ze pikken enkel de kwajongens

eruit die de gehele sessie zowat lopen te modificeren met de meest kinderachtige mods, maar ach ja, ik heb daar geen moeite mee. In

tegenstelling zelfs, ik ben daar zeer trots op! Met alle mankracht proberen ze alle klojo's één voor één te verbannen! Weg met die schorem. :7:tu:

Of je koopt gewoon een PS4...

Link to comment
Delen op andere websites

Of je koopt gewoon een PS4...

Dat is inderdaad een optie, ja. Maar helaas heb ik ook nog andere prioriteiten die voorrang hebben, een PS4 kan eventueel later nog wel op een

ander tijdstip. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Al het geld was weg de 19e ? en daar ben ik blij om. Het was tenslotte wel illegaal verkregen. Het appartement en de auto's heb ik wel mogen houden en raar maar waar, alle kogels van alle wapens waren opgeschroefd naar 1800 stuks... Ik had er zelfs explosieven bij die ik eerst niet had ?

Ik heb wel even een auto verkocht, daardoor sta ik nu (incl een aantal opdrachten die ik deed) op $660.000 startkapitaal ?

Bewerkt: door mrTycan
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht 'n ietwat late reactie, komt mede door m'n inactiviteit en laksheid.. Maar uh, daar gaat dit topic niet over.. Ik kwam hier effe om

m'n zegje te doen omtrent dit onderwerp; 'k Vind het nogal merkwaardig dat R* nog steeds na al die jaren de handen uit de mouwen steekt

voor de PS3-versie van GTA V (misschien ondernemen ze ook maatregelen tegen de Xbox 360-versie, maar dat kan ik niet met volle zekerheid

zeggen). Ik heb ook eens een keer 'n slordige vier ton van zo'n dwaas gekregen als cadeau (zag daar namelijk geen vlieg kwaad in), en sindsdien

ik d'r mee rondloop heb ik werkelijk nog nooit een affaire o.i.d. ontvangen van hun.. Zelfs geen tijdelijke blokkering. Ze pikken enkel de kwajongens

eruit die de gehele sessie zowat lopen te modificeren met de meest kinderachtige mods, maar ach ja, ik heb daar geen moeite mee. In

tegenstelling zelfs, ik ben daar zeer trots op! Met alle mankracht proberen ze alle klojo's één voor één te verbannen! Weg met die schorem. :7:tu:

Ik moest echt doodlachen om je reactie hahahaha.

Wordt er niet zwaar op de last-gen gemod? Ik heb zelf de PC versie en 500.000$ voor online en 500.000$ voor Franklin,

maar ik heb er geen verstaan van GTAO want telkens als ik online ga, probeert een of andere hopeloos klojo me hele tijd te rammen

met zijn zwaar gemodde Patriot en weer een met die super sports. Beiden in lelijk kotsgroen, bah!

GTAO is wel klote shit maar dat ligt dus aan mij denk ik. Nope, gimme SP :D

En OP, oh man, wtf. 10 miljard dollar???? Al koop je de hele San Andreas map, je houdt nog zat miljarden over!

Is dit je eerste ban in 35 jaar? Haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...