Jump to content

Zombie serie (rockstar editor)


cruchedyourduck

Recommended Posts

Zoals ik in mijn vorige post aangegeven heb, komt er een zombie serie op mijn youtube kanaal.

Aangezien dit een gta site is dacht ik om mijn video hier als eerste te delen, geef gerust feedback!

Vertel wat je goed vind en wat beter kan. (spraak kan beter dat weet ik zelf ook al)

Ik zal in de volgende aflevering ook samen werken met meerdere personen om de stemmen van verschillende personages realistischer te laten lijken.

Momenteel ben ik ook nog enkele mods aan het uitproberen, maar mijn gta doet raar waardoor ik geen video's met custom skins of auto's kan renderen in de rockstar editor..

Als jullie al even je gedacht over deze eerste aflevering kunnen zeggen, dan kan ik er in de komende video's aan werken.

thnx

https://www.youtube.com/watch?v=M_Tg_gN40gI

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes, zeer netjes! Vooral de intro was erg sterk. Spanning werd goed opgebouwd met de geluids en de zwarte shots tussendoor. Vooral de score en de geluidseffecten zijn echt tof :tu:

Voor mijn gevoel is het wel een beetje raar om uit te gaan van een 80 om 20 verhouding. Dat lijkt mij eerlijk gezegd wel echt veel overlevenden. Als 1 op de 5 het heeft overleefd, lijkt mij dat je dan al gauw iemand zal treffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt van Franky zou ook de mijne zijn geweest. Wellicht dat je dat na een aantal delen kan bijstellen, bijvoorbeeld omdat het hoofdpersonage het één en ander heeft ontdekt bijvoorbeeld. Schrijf je het script "as you go?" Dan vindt je er vast wel een weg in.

Kudo's all over the place verder, goed te zien hoe de editor een mooie basis is om op voort te borduren!

Link to comment
Delen op andere websites

Punt van Franky zou ook de mijne zijn geweest. Wellicht dat je dat na een aantal delen kan bijstellen, bijvoorbeeld omdat het hoofdpersonage het één en ander heeft ontdekt bijvoorbeeld. Schrijf je het script "as you go?" Dan vindt je er vast wel een weg in.

Kudo's all over the place verder, goed te zien hoe de editor een mooie basis is om op voort te borduren!

Ik bedenk mijn script aan de hand van de muziek :) klinkt misschien raar.

In de komende video's zal ik proberen om deze verhouding uit te dunnen.

Het mooie is dat de hoofdpersonage nog niemand tegen gekomen is dus ook niet precies weet hoeveel mensen er nog leven.

Thanks voor de tips

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...