Jump to content
Bassieboy35

GTA V daadwerkelijk in Liberty City?


Bas, waar blijft het nieuwsbericht over de Finance and Felony update? @FrankyFourFingers was zo attent om het even te tippen. Helaas zat ik in Parijs waar ik geen nieuwsberichten kon typen en niemand anders heeft het overgenomen. Gemiste kans, maar uiteraard zijn we het niet uit het oog verloren. Om alsnog er een nieuwsbericht over te typen is mosterd na de maaltijd, maar ongetwijfeld zal de trailer van de update hier aanstaande week verschijnen. Eerst even wat anders...

De zogeheten Adrian Page werkt momenteel bij Rockstar Games. Op zijn Portfolio laat hij verschillende foto's zien van werken die hij gemaakt heeft. Twee leden van de Amerikaanse collega's genaamd WildBrick142 en BlackScout vonden de foto die verdacht veel leek op Liberty City uit GTA IV, maar dan in GTA V. Het gebied lijkt gemaakt te zijn met de laatste RAGE engine van GTA V en levert het volgende resultaat op:

gallery_123064_235_95857.jpg

gallery_123064_235_168130.jpg

Een vergelijking van dezelfde plek in GTA V en GTA IV.

Wat is hier nou zo bijzonder aan?

Nou, GTA V speelt zich niet in Liberty City af. Er zijn dus wel mensen bezig geweest om (hoogstwaarschijnlijk) Liberty City na te bouwen, maar dan met de nieuwe engine. Als het werkelijk een project is, nog steeds bezig is of gestopt is, is onbekend.

Bron: Portfolio Adrian Page

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik gok dat men eerder bestaande models gebruikt om te kijken wat de engine te bieden heeft onder bepaalde aangepaste waarden, het lijkt me niet té waarschijnlijk dat we daadwerkelijk LC (of een deel er van) in V moeten verwachten, maar ik vind het wel leuk om zien wat men af en toe doet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me gaaf als de hele LC naar GTAV komt. Ik dacht dat de bovenste plaatje GTAIV met ENB is.

Ik hoop echt niet dat het exclusief voor GTA Online want dat zou echt de doodsteek zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn heb ik geen enkele interesse meer in een singleplayer DLC. Deze game is in september 3 jaar oud en de hoop op een eventuele DLC heb ik al lang opgegeven. Als ze dan toch met een DLC zouden komen, vind ik dat ze er veel te laat mee zijn want deze game heb ik al lang achter mij gelaten. Ze zouden zich beter focussen op een nieuwe game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...