Jump to content
Bassieboy35

Wanneer is GTA: Online klaar?


Aanstaande dinsdag is het weer zover, dan komt er weer een grote update uit voor GTA: Online. Afgelopen tijd leek het erop dat er wel bijna wekelijks een nieuwe update werd uitgebracht en dat terwijl het spel al zo'n tweeënhalf jaar uit is. Houdt het niet een keer op? CEO van Take Two, Strauss Zelnick heeft gesproken.

gallery_123064_235_163642.jpg

Afgelopen week was de Cowen and Company Technology, Media & Telecom Conferentie. Strauss Zelnick, de grote baas van Take Two deed hier wat uitspraken over GTA Online. Zo zei hij dat GTA: Online nooit voor "permanent" bedoeld is. Echter zal dat niet op korte termijn zijn door de Finance & Felony update en andere updates die kortgeleden geteased zijn.

Hij zegt erbij dat in oktober GTA: Online inmiddels alweer drie jaar bestaat en ze verwachten dat de inkomsten van het spel zullen afnemen. Als dat werkelijk zo is, is nog maar de vraag. Volgens Zelnick is het in ieder geval van belang dat ze ook een keer met wat nieuws komen en het een keer afgelopen moet zijn met GTA: Online. Verder had hij nog net te melden dat het van belang is dat franchises als GTA moeten rusten. Om zo het bereik te optimaliseren zodra er een nieuwe titel uit komt. Hij refereerde hier eigenlijk naar dat GTA niet jaarlijks uitkomt, omdat ze de kwaliteit moeten waarborgen.

Bron: Gamerspot en bedankt @PrioX voor het vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Afgelopen week was de Cowen and Company Technology, Media & Telecom Conferentie. Strauss Zelnick, de grote baas van Take Two deed hier wat uitspraken over GTA Online. Zo zei hij dat GTA: Online nooit voor "permanent" bedoeld is. Echter zal dat niet op korte termijn zijn door de Finance & Felony update en andere updates die kortgeleden geteased zijn.

Laat ze liever nog fatsoenlijke DLC ontwikkelen :t, NY bijvoorbeeld

Verder had hij nog net te melden dat het van belang is dat franchises als GTA moeten rusten. Om zo het bereik te optimaliseren zodra er een nieuwe titel uit komt. Hij refereerde hier eigenlijk naar dat GTA niet jaarlijks uitkomt, omdat ze de kwaliteit moeten waarborgen.

De kwaliteit waarborgen speelt mee, maar dit is daar naast ook een marketingtechnisch verhaal hoor. Zo kunnen ze de GTA's lekker ''hypen''.

Overigens heb ik ook wel oren naar een spin-off à la A, LCS, VCS of CTW.. Jammer dat de Vita geflopt is :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denken jullie dat het ontwikkelen van updates voor GTA:O echt ten koste gaat van andere R* titels die in de maak zijn? Ik weet het zelf niet. Zijn het niet gewoon aparte teams, die los van elkaar werken? Als dat zo is maakt het voor mij echt niet uit hoe lang ze online nog blijven updaten hoor...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zal tijd worden dat online ooit eens stopt. Word anders alleen maar verder uitgemelkt en het word ooit eens tijd voor een nieuwe game op de markt.

Gaat niet gebeuren, niet als miljoenen mensen card sharks kopen.

Ik zie nu R* als dit:

Milk_o_93354.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat die updates door jullie goed ontvangen worden is mooi, maar niet iedereen is even gediend van de eindeloze stroom eentonige online-updates. Deze mensen hebben evengoed het recht om hun ongenoegen te uiten. Zoals Bassieboy al zei bepalen wij als crew wel wat door de beugel kan en wat niet en wie er al dan niet "geblokt" wordt. Vergewis jullie er ook van jullie posts nog méér off-topic zijn dan de posts van P.ZAAL ...

Persoonlijk kan ik ook niet wachten tot Rockstar weer eens met wat nieuws komt. GTA Online is dood-, en doodsaai als je niet op regelmatige basis met vrienden kan spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denken jullie dat het ontwikkelen van updates voor GTA:O echt ten koste gaat van andere R* titels die in de maak zijn? Ik weet het zelf niet. Zijn het niet gewoon aparte teams, die los van elkaar werken? Als dat zo is maakt het voor mij echt niet uit hoe lang ze online nog blijven updaten hoor...

Dit is eigenlijk de meest interessante vraag en ik denk er ook vaak over met elk nieuwsbericht. De ene update is de ander niet, maar vaak met zo een update met alleen voertuigen en kledingitems of nieuwe Benny-compatible voertuigen, lijkt het mij dat het haast niks uitmaakt voor de productie van andere R* games. Maar zo nu en dan heb je wat grotere updates als deze en bijvoorbeeld die met de Heists, lijkt mij dat daar aardig wat moeite ingaat. Maar het zou prima kunnen dat het meeste al klaar is en het gewoon erin wordt gegooid als R* het moment daarvoor geschikt vind en dat zou prima zo kunnen zijn. Nou is V al ruim 2½jaar oud, maar als je sinds oktober '13 speelt, wat genoeg mensen doen, heb je in de loop der jaren een geweldige ontwikkeling kunnen maken met je gangsterkarakter. Waar je eerst met de Adder al de baas van Los Santos was, heb je nu keuze uit villa's en jachten en kan je inmiddels manager worden van je eigen criminele enterprise. Het is een prachtig model wat al flink vooruit gepland was, lijkt mij. Persoonlijk speel ik ook geen GTA:O meer, maar ik vind het prima hoe een developer als R* zo lang hun game ondersteunen. Men spreekt van uitmelken, maar ik heb als consument veel meer een probleem met jaarlijkse releases en season passes zoals die van EA, Activision en Ubisoft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het nu echt nodig om in dit topic een hele discussie op poten te zetten over wie al dan niet gelijkt heeft of hoe bepaalde mensen in het verleden zijn beoordeeld op hun fouten? Ik heb geen intentie om hierover in dit topic verder te praten, er zijn gerust andere mogelijkheden die door ieder lid die ontevreden is over de gang van zaken kunnen worden aangewend (bijvoorbeeld PM). Iedereen heeft het recht om voor zijn of haar mening uit te komen, als dit op een respectvolle en volwassen manier kan worden gedaan.

Om dit topic terug naar het daarvoor bestemde doel te brengen verwijder ik bij deze alle off-topic berichten en verzoek ik leden die met een vraag of ontevredenheid zitten contact op te nemen met een lid van de crew. Hoewel wij in een heel aantal situaties als de boeman worden aanzien staan wij zeker open voor feedback en zelfs klachten, maar wederom enkel als dit op een respectvolle manier ter onze attentie kan worden gebracht. Graag terug ontopic nu.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echter zal dat niet op korte termijn zijn door de Finance & Felony update en andere updates die kortgeleden geteased zijn.

Wordt doorgelinkt naar het verkeerde topic.

Geen hackers meer, dat zou leuk zijn. Zoals veel mensen zeggen: Eigen servers.

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echter zal dat niet op korte termijn zijn door de Finance & Felony update en andere updates die kortgeleden geteased zijn.

Wordt doorgelinkt naar het verkeerde topic.

Geen hackers meer, dat zou leuk zijn. Zoals veel mensen zeggen: Eigen servers.

Een situatie zoals SA:MP of MTA zou geweldig zijn. Roleplay servers, trucking servers, verbieden van tanks en straaljagers, auto's spawnen waar je wilt, wanneer je wil en wat je wil, etc.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat die updates door jullie goed ontvangen worden is mooi, maar niet iedereen is even gediend van de eindeloze stroom eentonige online-updates. Deze mensen hebben evengoed het recht om hun ongenoegen te uiten. Zoals Bassieboy al zei bepalen wij als crew wel wat door de beugel kan en wat niet en wie er al dan niet "geblokt" wordt. Vergewis jullie er ook van jullie posts nog méér off-topic zijn dan de posts van P.ZAAL ...

Persoonlijk kan ik ook niet wachten tot Rockstar weer eens met wat nieuws komt. GTA Online is dood-, en doodsaai als je niet op regelmatige basis met vrienden kan spelen.

Precies dat dus.

De enige reden voor de updates is vanwege de auto's en wapens dan maar, de rest kan me gestolen worden.

Ik zal morgen sowieso de ethernet kabel eruit pluggen want wil namelijk geen geforceerde Online updates waar ik geen gebruik van ga maken.

Dat is ook een van de dingen die R* moet veranderen: van geforceerde naar vrijwillige updates.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In die updates worden vaak ook bugs in de Singleplayer gefixt dus dan zou je die mislopen.

In de laatste update ben ik nog geen enkele bug tegengekomen. En het werkt heel goed. If work, don't fix.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...