Jump to content

Geen missies meer na 64%


Gijs1983

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijs1983

    16

  • Tommie59

    11

  • JasonStatham

    2

  • PrioX

    1

Waar staat de B op je kaart?

Als je bij Trevors huis staat, rechts daarvan. Je hebt een 'sea race' daar in de buurt. Als je de zandweg daaronder naar beneden volgt kom je er vanzelf. Als een vd karakters daar komt staat er; this mission has been disrupted, kom daarom later terug. Als ik het spel opsla staat er; 'Fucked up 61,5%

Bewerkt: door Gijs1983
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer er eens s nachts heen te gaan en er voorzichtig te rijden. Of zet je auto halverwege het zandweggetje en loop naar de marker. Het is een probleem dat vaker voorkomt als ik Support zo zie...

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er, zoals je zei, rustig op af gereden en toen zag Franklin en Michael al staan dus kon de missie beginnen.

Nu hopen dat ik de rest ook zonder teveel problemen kan doorlopen, sommige dingen moet je ff weten. Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heb idd ff leuk kunnen knallen en rijden. Ben nu 'collectibles' aan t verzamelen omdat ik niks anders kan doen, in mijn ogen. Heb ik dat alvast gehad en sommige van die dingen heb je kennelijk nodig om het spel echt helemaal uit te kunnen spelen.

Sta nu op 'The Final Frontier' (82,9%). Er staat, als je van karakter wilt wisselen wel een '1' bij Franklin maar kom er niet achter hoe ik dit moet doen.

En wat ik me afvroeg, je kunt ook 'Property's' kopen maar de site is altijd 'under construction'. Wanneer krijg je de mogelijkheid om daaraan te beginnen?

Bewerkt: door Gijs1983
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ook zien via het pausemenu 》 GAME 》Replay mission. Dan is de missie die onderaan de lijst staat. ;)

En over welke site hen je het? Want je koopt properties bij het zwarte huisje met een dollarteken erin op je kaart.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie was 'the time's come'

De site: als je op je telefoon op internet gaat, klik je 'money en servies' en dan kun je naar de site van 'dynasty 8'. En hier zou je dus gebouwen ofzo kunnen kopen. En als je klik op 'view property listings' klikt staat er: website under construction.

Volgens mij ben je wel ff zoet als echt alles wilt doen. Daar bedoel ik mee; als je het chemisch afval in het water wilt pakken, alle spaceship parts, alle stunts enz......

En ik dacht, laat ik es een tank kopen. Maar heb echter geen flauw idee waar ik die kan vinden. Iig niet in de hangar op het vliegveld

>>> Door PrioX: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop. smile3.gif <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie was 'the time's come'

De site: als je op je telefoon op internet gaat, klik je 'money en servies' en dan kun je naar de site van 'dynasty 8'. En hier zou je dus gebouwen ofzo kunnen kopen. En als je klik op 'view property listings' klikt staat er: website under construction.

Volgens mij ben je wel ff zoet als echt alles wilt doen. Daar bedoel ik mee; als je het chemisch afval in het water wilt pakken, alle spaceship parts, alle stunts enz......

En ik dacht, laat ik es een tank kopen. Maar heb echter geen flauw idee waar ik die kan vinden. Iig niet in de hangar op het vliegveld

>>> Door PrioX: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop. smile3.gif <<<

De Dynasty8 website werkt alleen in GTA:Online voor de appartementen, garages en kantoren. In Singleplayer koop je properties via het Dynasty8 bord bij het desbetreffende gebouw.

Hij zou in de hangar moeten staan. Heb je ook al geprobeerd om in de hangar op het pijltje naar rechts te drukken en in de lijst te kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De tank heb ik inmiddels gevonden ?

Ik wilde gta 100% uitspelen maar daarvoor moet je een paar spellen winnen. Darts is makkelijk, maar tennis en golven? Dat valt tegen, is dat niet op een makkelijkere manier te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...