Jump to content

In- & Uitgang legerbasis & vliegveld


DASV9382

Recommended Posts

Daadwerkelijk de basis 'in' als zeg maar door de interieurs heenlopen is helaas niet mogelijk zover ik weet. Maar je kan wel het vliegveld op en een van de voertuigen die daar aanwezig zijn pakken. Ik heb even een clip gemaakt waarin ik mijn favoriete manier laat zien. Er zijn vast nog meer manieren, misschien ook makkelijker, maar deze lukt altijd wel bij de eerste, dan wel tweede poging. Ik laat ook meteen even zien waar je een Jet kan vinden, maar die zijn overal wel zo een beetje. Moet je 'm alleen even wat beter vliegen dan dat ik doe :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in elk geval wel in het mooiste interieur op de army base, de verkeerstoren... tot helemaal bovenin zelfs :)

En ook zonder enig probleem op de base landen met bv. een heli... en tanks, jets e.d. pikken zonder enige tegenstand (als je dat leuk vindt tenminste).

Een makkelijke truc is gewoon een missie starten; maar wel eentje zonder cops, army en andere eenheden. Bijv. Trash Talk, maar er zijn er veel meer.

Ook handig zo'n missie als je ff lekker wil kloten en chaos maken, zonder 'last' van cops e.d.

Dus niet de missie daadwerkelijk ook gaan doen (!), eventueel aan het eind doen kan wel natuurlijk.

Nogmaals, als je het leuk vindt.

Ik mag het graag doen af en toe.. met wat anderen maar alleen kan ook.

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in elk geval wel in het mooiste interieur op de army base, de verkeerstoren... tot helemaal bovenin zelfs smile3.gif

Oh, echt waar? Dat wist ik helemaal niet. Dan ga ik dat later vandaag even uitchecken. Ben altijd wel benieuwd om wat interieurs te bekijken waar je niet zo vaak komt.
Link to comment
Delen op andere websites

De ingang is aan de oostzijde van de toren, een dubbele deur.

Maar die ingang is altijd dicht dacht ik. Net als de andere ingang, die aan de noordwest kant.

De enige manier volgens mij om de legerbasis binnen te komen is door lucht, dus met een plane/heli/parachute of anders over het hek car jumpen vanaf een naastgelegen heuvel.

Correct me if I'm wrong :)

In de verkeerstoren is tevens de minigun Te vinden :)

Klopt, zolang de sessie duurt.

Tenzij je hem al had natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het draadje ging (gaat) over de legerbasis /-vliegveld.

Het gewone vliegveld kon je trouwens altijd al op, via een kleine schans (met puin gevulde container).

tegenwoordig gaan de hekken gewoon open. op de legerbasis kon je ook altijd al kopen door over een bult heen te springen

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Ben net eventjes een bezoekje gaan doen, best wel leuk zo'n interieur bekijken. Dan ga je je ook afvragen wat het nut ervan is en al speculeren of het misschien een rol moest spelen in een missie of iets dergelijks. Ook opmerkelijk dat er een enkele NPC bovenaan in de toren aanwezig was in een generaal commandant achtige outfit:

CmI-Us0WIAAhkiJ.jpg

Weet iemand misschien nog meer van zulke interieus waar ik even een bezoekje kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

tegenwoordig gaan de hekken gewoon open.

Ja, en vroeger kon je er (op een andere manier) dus ook al op.

op de legerbasis kon je ook altijd al kopen door over een bult heen te springen

Ja, was al eerder gezegd net.. en zelfs nog een filmpje erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...